Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:10b6ac9e-5adb-b0db-f06f-96b7d6b3f207
  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня, звертаюсь до вас по допомогу,мене звати Медюк Олег ,я і моя сімя проживає стрілецька 4/30 унас уже 5 років протікає понельні перекритя,  квартира наша на 5та з 5ти, уже заморились просити жек,вони на нас не звертають увагу. Пробували щорічоно її ремонтувати власноруч, але ситуація вийшла з підконтролю, вода тече уже в квартиру,  від перепаду температури почали роззипатись бетонні перекриття та випадати кірпіч.

    В мени 2 дітей, уже стіни усі в грибку. 

    Як, що ви не байдужі поможіть посприяти на людей які займають відповідальні посади в Жек.

  • 14 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня, Микола Вікторович!
    Ми, мешканці будинку №24 вул. Станіславського м. Вінниця.
    Просимо вирішити питання: прийняти міри щодо подальшого проживання громадянки  Марцинюк Лілії ( км.161) у нашому будинку(гуртожитку).
    Так як, г-ка Марцинюк Л. веде аморальний спосіб життя, має алкогольну залежність, яка і спричиняє її неадекватну поведінку. 
    Ця особа, постійно приводить незнайомих та дуже підозрілих людей, вживає з ними спиртне, шум може продовжуватися до пізньої ночі. Неодноразово ці “гулянки” закінчуються бійками та сварками, остання з яких призвела до смерті молодої жінки. А на зауваження мешканців, реагує погрозами та фізичною розправою.
    Крім цього, г-ка Марцинюк навмисно пошкоджує та краде майно пожильців. Вмикає газові плити, а це може призвести до вибуху.
    Окремо можна відзначити борг за комунальні послуги г-ки Марцинюк Л., який вже вимірюється десятками тисяч гривень, також кімната, в якій вона проживає не приватизована та їй не належить. 
    За таких умов ми(мешканці) не можемо відчувати себе в безпеці у власному домі, ми втомилися боятися за своє життя.
    З вище сказаного, просимо якнайшвидше прийняти міри.



  • 14 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Микола Вікторович.Прошу вас нам допомогти з дитиною допогти,ви наша остання надія.Ми з дитиною вже другий місяц чуємо з підвалу гул від системи системи опалення.Я викликала Жео,та інженер причин гудіння труб в підвалі не знайшов.Потім ми з інженером викликали на обстеження тепломережу."2 рази поспіль вони просто не прийшли,хоча ми з інженером їх очікували стоячи на вулиці у мінусову температуру.Коли вони нарешті з"явились,то виявили проблему що є проблема з насосом на тепловому пункті.Цілий місяць цю проблему відкладали шляхом відключення насоса,але жителі почали скаржитись на холодні труби і його знов вмикали.Так тривало місяць,поки його" якоби" не відремонтували.Гул став не таким відчутним,але шум так і залишився,цей шум заважає нам з дитиню спати,вона ще маленька і каже що в підвалі щось гудить.Я повторна викликала тепломережу,але вони кажуть що шум майже не відчутний,що можливо це через несравну роботу елеватора і сказали звертатись в Жео.Я не знаю скільки вони будуть" відфутболювати" мене один одному.Моє звернення це вже крик душі,у нас уже опустились руки.Я чула відгуки про вашу допомогу і тому надіюсь,що ви з дитиною нас також  не залишите з цією проблемою на одинці.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Во дворе дома Амосова ,6 ,люди на тротуаре во двор ,за свои деньги сделали отбойники . 

    Через некоторое время, машины службы "Эковин "  половину отбойников посбивала.                          Я звонил на горячую линию в исполком, созванивался с замом Эковин, пытался дозвонится  директору, написал  и переслал  фотографии повреждений отбойников ,на сайт Эковин ,но никаких результатов это не дало.

     У меня к Вам убедительная просьба, ПОМОГИТЕ ЛЮДЯМ.  


  • 09 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Потоп в квартире, течет крыша, ЖЭК №6​ бездействует!



    Прошу обратить внимание властей на проблемы простых смертных.

    Краткая предыстория (очень краткая)

    Мне "повезло" жить в первой построенной в нашем городе (Винница, Украина) девятиэтажке (1965г постройки) и конечно на последнем этаже.

    Так сложилось, что то ли опыта еще у строителей тогдашних не было, то ли халтурно сработали, но вода с крыши уходит не в водосток, а прямо в квартиры жильцов.

    Проблема с крышей, которая изрядно исхудалась и которой нужен капитальный ремонт известна ЖЭКу №6 много лет. Как водится - средств на ремонт нет и потому жильцы 9го этажа несут деньги ЖЭКу и тот лепит заплатки из рубероида каждый год.

    Теперь к делу

    Вот так выглядит потолок у меня в квартире сейчас - https://youtu.be/b7qHY-xTRQU

    К плесени и сырости я уже привык, как и к обсыпающейся штукатурке, потому не обращаю внимания.

    Летом особо протеканий не было и в ЖЭК я не обращался (да и толку), умные соседи налепили заплатки над своими квартирами (и правильно сделали), и тут пришла осень с дождями...

    Первые проблемы начались в середине ноября - отсырела и задымилась проводка под люстрой. Хорошо, что я был дома и вызвонил электриков с ЖЭКа, которые пришли и отключив электричество сняли люстру, развели провода в стороны и ушли восвояси.

    Теперь у меня люстра выглядит так - https://pastenow.ru/4A621

    Я в тот же день (17го ноября) пошел в ЖЭК к главному инженеру, товарищу Дацишену В.А. с проблемой - вот мол задымилась проводка, мог быть пожар, надо принимать меры. На что тот мне рассказал о капитальном ремонте крыши и порекомендовал собирать деньги с жильцов дома. Понимая, что никто кроме последнего этажа сдавать ничего не станет, а сумма там ни одна тысяча долларов (хотя никаких цифр гл. инженер конечно не назвал, ибо нужно мерить, считать, составлять смету и тд), я все же настоятельно просил хоть как-то решить текущую проблему, не говоря о глобальных.

    Товарищ Дацишен на следующий день отправил ко мне мастера, который походил по крыше, пофоткал, показал мне и озвучил - нужно 2 рулона рубероида и дыры заделаем. Материала конечно нет - придешь дашь денег, мы купим.

    На следующий день я с утра снова в конторе, решил сразу идти к начальнице - Дудник Т.Б., описал ей ситуацию - мол пожар, потоп - надо решать вопрос. Сразу сказал, что оплачу материал. Был дан ответ - не вопрос, завтра же придут и подлатают крышу. При мне дала распоряжение мастеру - товарищу Дуднику Михаилу (да-да, семейный подряд), приняли деньги на покупку рубероида и заверила что все будет сделано быстро и качественно.

    Я наконец выдохнул с облегчением и благодаря про себя чутких и отзывчивых сотрудников ЖЭКа пошел домой.

    Прошел день, никто с ремонтом не пришел... Прошел второй, третий... Я снова в контору - начальницы нет, Миша что-то бубнит про "не успели, не купили еще, скоро вот-вот", я говорю - скоро снег предвидится и мороз - что тогда?

    Собственно так и случилось - ребята дождались снега и когда я в очередной раз пришел бить поклоны - торжественно объявили, что рубероид куплен, но видите ли - зима пришла нежданно. Я спросил было не купить ли им и лопаты до кучи, что б они смогли снег расчистить и приступить к ремонту (снега было аж сантиметра 2), ответил мне Михаил что так не делается - переведем материал и только больше крышу испортим. Как же решить вопрос? Ждать оттепели... в декабре... при минус 10...

    Я понял что толку не будет, плюнул и пошел домой (уже без облегчения и никого не благодаря), видимо придется ждать весны...

    И вот пару дней назад вернувшись вечером домой, я застаю такую картину (уже в другой комнате) - https://youtu.be/dA48iHT1ncg

    Открыл дверь и меня накрыло волной приятной холодной воды, которая натекла с крыши)) Примерно 10 литров я собрал с пола в комнате и столько же натекло за ночь.

    Я даже не знаю как не протекло соседям этажом ниже... 

    Переночевав под шум струй с потолка в тазики, я пошел к начальнице ЖЭКа показать ей результат их бездействия. На что мне ответили "зачем мне это показывать? я и так знаю об этой крыше. но пока снег делать ничего не будем". Тогда я сказал, что закрою квартиру и уеду на неделю, и пускай разбираются с соседями, которых зальет или не дай бог пострадавшими от пожара. "Ну и пускай", - ответила мне товарищ Татьяна Борисовна.

    Пишу этот пост, просто потому что сотрудники ЖЭКа уже реально достали своим по#уизмом и может быть (есть мааааленькая надежда) моя писанина попадет на глаза чиновникам города или новостным каналам.

    Адрес этой "нехорошей" квартиры - пр-т Космонавтов, 3, кв. 41



  • 08 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Добрий день. Шановний, Микола Вікторович. ​Протягом минулого тижня (03.12-07.12) показники напруги в квартирі сягали 240-250, а іноді 255 вольт. Зверталися в ЖЕК, в РЕС, але ніяких покращень не має. Просимо Вас посприяти у вирішенні данного питання.

  • 07 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Добрий день.  З 16 листопада постійно  з "гарячого" крана тече холодна вода. Всі звернення - в ЖЕК, ВМТЕ, на "гарячу лінію ВМР"  не дають жодного результату.  Всі шукають "крайніх" і ніхто нічого не робить, щоб змінити ситуацію.  ВМТЕ кажуть, що ЖЕК не провів належні роботи, ЖЕК каже, що така подача води або, що перекритий кран в підвалі.  Врешті-решт,  після числених скарг і звернень,  "комісія виявила, що винен Водоканал", оскільки щось "затоплено холодною водою". Але, знову ж таки - ніхто нічого не робить, тільки приймають скарги, хоча вже й не заперечують наявність проблеми. Чому я, споживач послуг, маю шукати причини проблеми і шляхи її вирішення, якщо є особи, які отримують за це заробітну плату? Адже Ви не йдете в перукарню, щоб самому зробити собі зачіску, а перукареві просто заплатити гроші?

    Жити в таких умовах стає нестерпно. Ми без гарячого водопостачання практично з травня місяця (з невеликими проміжками). Але якщо влітку і в вересні-жовтні, коли на вулиці було ще +20 це можна було терпіти, то зараз при температурі в квартирі 16-18 градусів  це створює великі незручності і призводить до постійних застудних захворювань мешканців.

    Велике прохання: скоординуйте роботу підконтрольних служб, таким чином, щоб ВСІ виконували свої функціональні обов'язки, а то таке враження, що працюють лише диспетчери, які приймають скарги. 

    Я розумію, що зараз "важкі часи" і т.д. і т.п., але споживачів ніхто не запитує чи важко чи легко, а просто виставляють рахунки, які ми,  до речі, вчасно сплачуємо в повному обсязі. Особливо образливо, коли ці немалі  рахунки за "ніщо" - за фактично  не отримані послуги.  Виходить так, що платимо за опалення і гріємося електрообігрівачами, платимо за холодну воду - по тарифу гарячої, а потім ще немалі рахунки в аптеці...

    Дуже хотілося б, щоб Вінниця була й справді комфортним містом для життя, а не лише на словах. Це дуже добре, що в нас з'являються нові фонтани, площі, лавочки та ін., але коли в квартирі холодно і волого, стіни покриваються грибком і пліснявою, з крана тече холодна, а часто ще й  брудна вода, то зникає бажання помічати те, позитивне, що зроблено у місті.

    Прошу якомога швидше вжити необхідних заходів по усуненню проблеми. Сподіваюся, що це Вам під силу і мені не доведеться більше витрачати свій час на "переливання з пустого в порожнє".  Якщо Ви не зможете вплинути на ситуацію, то я вже не знаю куди звертатися. Хіба що телебачення?..

    P.S.  Все більше переконуюсь в тому, що Вінниці дуже не вистачає Володимира Борисовича...


  • 04 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Прошу дати вказівку Вінницятеплоенерго щодо забезпечення нормативної температури гарячої води у квартирі № 54 по вулиці Ватутіна, будинок 32.
    З гарячого крана подається холодна (20 градусів) вода.
    04.12.2018 приходила представник з теплоенерго, склала акт і повідомила, що нічого зробине не може.
    Нормативна температура гарячої води у точці розбору має бути не нижче 50 градусів за Цельсієм.
    Скарги до ЖЕКу теж нічого не дають.
    Чекаємо на відповідь.
    У разі відмови, будемо скаржитись на урядову лінію.


  • 02 грудня 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня. У нашому підїзді відсутня циркуляція гарячої води.

    Вранці воду взагалі неможливо спустити, щоб зуби почистити, не говорячи про інші гігієнічні процедури. Зверталась і в ЖЕК 5, 15-60, писала письмове звернення, була на  прийомі у  вас особисто. І що? Ні відповіді, ні результату!  Ви всі живете в комфортних умовах, а пересічний громадянин не може отримати  елементарних. З гарячого крана тече холодна вода+ тариф включає русникосушильник, а я повинна її оплати як гарячу...
    Пів року чекаємо на позитивні зміни, але....у місті "все для людей".



  • 30 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Коли відновиться рух маршруток по вул. Замостянській, а саме 8б ​?


  • 29 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня, Миколо Вікторовичу!

    ЦІкавить чи існують якісь пільги чи види преміювання для уповноваженної особи багатоквартирного будинку  (Управляюча компанія "Житло-Гарант"). Дякую.Чекаю на відповідь.

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Дуже Вам ДЯКУЮ за вирішення питання з освітлення під'їзда по вул. Янгеля!!!

  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

      Доброго дня. Прошу допомогти в вирішені проблеми, звернути увагу на проблему виконання службових обов'язків аварійних служб ТОВ " ЖЕО".

      Через прорив труби по стояку в наші квартирі в  системі опалення(вул. Магістратська буд. 65, кв.25) звернулася 27 листопада 2018р. в 17г.43хв. в ( службу 1560) з номеру 068-289-18-13 полагодити пошкодження. Дзвонила тричі:17г43хв.; 18г.06хв.; 19г.44хв.  Була змушена гарячу воду з труби вимочувати руками і підставляти відро…

       Звернулася до старшої по будинку  вул. Магістратська буд. 65 Дячук Марії Йосипівни (1952р.н.);  посвідчення №108,  від 13.08.2010р. Повідомила їй про пошкодження труби системи опалення.  Вона мені дала номер т.43-33-85 в якусь аварійну службу, але мені ніхто не відповів.

       В 18г.59хв. мені передзвонили з ТОВ " ЖЕО" з номеру т. 0682842314 і жінка повідомила, що до нас не мають кого відправити,  що Марія Йосипівна (старша по будинку) налякала ремонтну бригаду, що я племінниця генерала і до нас зможуть направити тільки міську бригаду… Ніхто до нас не хоче їхати!  Змушені були кликати на допомогу родичів і лагодити самостійно трубу в системі опалення! Поставили самостійно хомут на трубу   21г. 10хв.

    Приїхали з аварійної міської служби 22г.32хв, сказали, що хомут нормальний і нехай стоїть до кінця опалювального періоду.

       Прошу покарати  представників ТОВ " ЖЕО", які  відмовилися виконувати свої функціональні обов'язки, і не усвідомлюють відповідальності за скоєне, оскільки відчувають свою повну безкарність.

        Заборонити старші по будинку налаштовувати проти нас людей, займатися наклепами, розповсюджувати приватну інформацію, втручатися в особисте життя.  

       Прошу надати аргументовану відповідь і пояснити причини ігнорування громадян, які в повному обсязі сплачують комунальну плату.

      27.11.2018р.

            З повагою,

                                О.В. Солодка.


  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня!Прошу Вашої допомоги у вирішенні питання щодо маршруту № 10А "Корея" -          "с. Агрономічне". Після того як даний маршрут було змінено стало просто неможливо добиратись до роботи та додому. Маршрутні таксі переповнені,інтервал руху ввечері становить 20 хвилин.Починаючи з площі Гагаріна сісти у маршрутку практично нереально.Було б добре пустити по даному марштуту "Богдани", або навіть "Муніципальні автобуси", хоча б в час пік (зранку та ввечері), або зменшити інтервал руху по даному маршруту.

    Сподіваюсь на Вашу допомогу!

  • 26 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Миколо Вікторовичу!
    Потрібна Ваша допомога текрміново! Набридливе питання - тече дах. В прямому смислі слова. В першому підїзді будинку 4 по вулиці Грибоєдова. Моя сімя мешкає на третьому поверсі, але ми маємо з тої біди клопоти. Управдом як такий розводить руками, не вспотів і не замерз у вирішенні ремонту. Управляюча компанія ЖЕК-15 в черговий раз надіслав на оглядини інженера. Про цю пргоблему їм відомо давно і детально. Бо роками (!) ніхто не вживав ніяких заходів. А я вже втретє роблю ремонт на кухні. І не до французьких політесів і дипломатичного сленгу. ДОПОМОЖІТЬ ВПЛИНУТИ. Чекати знову весни, коли взимку регулярно заливає вода помешкання? Дотягнули, бо управляючу компанію то не пекло. Я розумію відповідальність управляючої компанії за стан житлового фонду і порядок вирішення поставленого питання. Та розумію, що ПОТРІБЕН КАЗКОВИЙ ПЕНДЕЛЬ, щоб хоч трішки почали шевелитись відповідальні особи, а не лише знизувати плечами і розказувати як воно мало би бути.
    Ви люди слова і діла. Маю підстави так стверджувати. Прогресивна і тверезомисляча.
    Будь ласка, допоможіть!



  • 23 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Прошу пояснити з якої причини в літній період не були підготовлені теплоресурси. Чому тепер, при мінусовій температурі район Вишенка без горячої води. Сьогодні ще й відключене опалення. Чому населення не попередили, що в осінньо-зимній період ми будемо без цих послуг?

  • 23 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Микола Вікторович,прошу вас допогти у вирішенні питанння з міськтеплоенерго.Вже майже 3 тижні ми з дитиною не можемо спати в кімнаті через гул в трубах опалення.Так як ми з  проживаємо на 1 поверсі,труби проходят безпосередньо під цією кімнатою,дитина почала погано спати та і взагалі важко заснути під цей постійний гул.Я не одноразово зверталась в міськтеплоенерго,2 рази прийшов майстер,сказав що проблеми із насосом в тепловому пункті,і що він не знає коли він зможе щось зробити.Так як я постійно дзвонила до міськтеплоенерго,вони просто прийшли та відключили насос,але попередили що вони його скоро знову включать ,а коли буде заміна насоса,або будуть прийняті якісь дії повідомити відмовились, кажучи що не можуть нічого вдіяти.Як мені спати з маленькою дитиню де постійний гул не знаю,у мене чесно кажучи уже опустились руки і ви моя остання надія.Прошу не залишити нас з дитиню один на один з цим питанням і допомогти мені . Будемо вам вдячні за вашу допомогу.



  • 22 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня. Скажіть, будь-ласка, коли буде відновлено рух маршрутних таксі по віл.Янгеля-Замостянській? Адже рух по вул.Замостянській для ТЗ вже відкрито.

  • 21 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Миколо Вікторовичу!

    Прошу Вас проконтролювати мою заяву, яку я надіслала на електронну адресу та поштою на ім'я Начальника МКП"УК"Київська", щодо вирішення питання проведення ремонтних робіт на поверсі, у зв'язку з витоком води, що призвело до зіпсування попереднього ремонту, та ремонту в будинку по вулиці Станіславського, 24. Дякую! 

  • 19 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Доброго дня! Звертаються до Вас за допомогою мешканці ЖК Тріумф. З дуже болючим питанням газопостачання. Просимо Вас вплинути на "Вінниця газ" з підключенням газу.  В будинку на  даний момент проживає багато сімей і це питання для нас стає дуже критичним, враховуючи температуру за вікном. Будемо вдячні за Вашу допомогу!

  • 19 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Добрий день . А чи плануеться світлофор на перехресті вул. А. Бортняка та вул. Зодчих біля офісу концерна " Поділля "  ?  Дякую .

  • 17 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради
    Шановний Микола Вікторович.
    Прошу Вас звернути увагу на недбале ставлення до роботи начальник МКП "ЖЕК №7" Герасимчук Людмили Костянтинівни. В кінці февряля 2018 були подані заявки К-90 і К -91 (на заміну водовідвідних жолобів і ремонт виходу на технічний поверх). У відповідному листі були вказані терміни "кінець квітня". Відповідь бул підписана особисто пані Герасимчук. Однак в кінці травня результатів так і не було. На даний момент я відвідувала пані Герасимчук 5 разів і кожного разу вона обіцяла, що "через тиждень все буде зроблено". Звернення на електронну пошту ЖЕКу взагалі були проігноровані. Прошу посприяти у вирішенні проблем, так як через проржавілі жолоби вода розмиває стіну, а через поломний вихід на технічний поверх йде втрата тепла, що стало відчуватися з початком опалювального сезону. Буду вдячна за допомогу.


  • 15 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​   Доброго вечора прийміть будьласка міри. В нашому будинку по одному стоянку немає гарячої води замість неї біжить холодна на наші звернення в бокут, диспетчера теплокомун та 15-60 реакції ніякої. 

  • 13 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    Доброго дня Микола Вікторович!!!Звертаються до Вас батьки діток які проживають в мікрорайоні Масложир комбінату. У звязку з тим що у нас забрали початкову школу, що знаходилася в приміщенні садочку № 18, наші дітки змушені добиратися близько години до своїх шкіл 12,13,20. В маршрутку що їде з вулиці Гладкова (автобус 6) на час що підходить для того щоб встигнути на уроки, це 07.20 "влізти" тим більш з дітками це щось нереальне... Будь ласка розгляньте наше звернення, можливо додати маршрутку ще одну на цей час, або шкільний автобус..хочаб в одну стороно..(в школу) на першу і другу зміну...

    Будемо вдячні за вашу відповідь і сприяння в вирішенні цього питання!!!Діти це наше майбутнє...витрачати кошти на "нову ураїнську школу", а не враховувати таких моментів...це не справедливо...

    Завчасно ДЯКУЄМО!!!!

  • 08 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​​Доброго вечора! Я проживаю в гуртожитку сімейного типу. До кого я можу "достукатись" з приводу ремонту та заміни труб, нас постіно затоплює зверху, постійна сирість. Для "галочки" представники "ЖЕКу" оглянули територію і на тому все. В мене дитина хворіє на астму. А таких, як я безліч. Але в таких умовах і здорова людина захворіє. В мене немає можливості вкладати постійно свої кошти на ремонти і благоустрій місць загального користування!? Підскажіть, будь ласка, що можете запропонувати, куди мені звернутись? В мене відчай? Як жити далі? Від кого можна отримати підтримку?

  • 08 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​ШАНОВНИЙ МИКОЛА ІГОРОВИЧ!

    Проблема дороги ЗАГАЛЬНОГО призначення до  кінцевої зупинки 14, 30 маршруту - відсутність тротуару. Зокрема, всі дорожні роботи (в тому числі розмітка) закінчуються в районі передостанньої зупинки 14 маршруту – «вул. Смирнова». Тротуар дороги ЗАГАЛЬНОГО, а не приватного призначення від початку вул. Рильського в районі зупинки «вул. Смирнова» до кінцевої зупинки «Будинок відпочинку» ніколи не був облаштований. Вузька ширина дороги, відсутність тротуару догори ЗАГАЛЬНОГО призначення та допустимого для руху людини стану узбіччя - унеможливлює безпечний рух по цій ділянці для пішоходів, батьків з дітьми та людей з обмеженими можливостями. Через відсутність нормального узбіччя, в моменти збільшення потоку автомобілів в обидва напрямки, пішоходи змушені пропускати останніх задля власної безпеки. Під час дощів ця проблема призводить до глобальніших незручностей. 

    ПРошу ОБЛАШТУВАТИ ТРОТУАР від перетину дороги вул. Рильського з вул. Маяковсього до кінцевої зупинки "Будинок відпочинку"  (дорога ЗАГАЛЬНОГО Призначення по якій рухається муніципальний транспорт). Надіюсь на уважний розгляд мого звернення, оскільки попереднє розглянуто без поглиблення у суть звернення, що призвело до поверхневої відповіді. 

    ФОТО ДІЛЯНКИ ДОРОГИ ЗАГАЛЬНОГО ПРИЗНАЧЕННЯ ТА ВИТЯГ З КАРТИ ЗА ПОСИЛАННЯМ:

    https://drive.google.com/open?id=1dYSC4FD-nxFjhrTuvHZzFiwuS3UVOYTs

     


  • 08 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    На якій стадії моє звернення від 19 жовтня. Коли я получу відповідь?

  • 07 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​По вул. Келецькій, 136, 134,132 немає гарячої води близько 2 місяців. З кранів біжить холодна, і неможливо з'ясувати будь-яку конкретну інформацію з цього питання - ні в ЖЕКу, ні в тепломераж, ні на 15-60.  Вже багато разів обіцяли "до кінця тижня".  Просимо вплинути на ситуацію. Пояснення "багато поривів", "немає техніки" чи ін. не влаштовують. Тим більше, що за 2 місяці черга до цього питання давно мала дійти. Забезпечте, будь ласка, доступність базових послуг для мешканців в найкоротший термін.

  • 06 листопада 2018
    Звернення до:
    Форманюк Микола Вікторович
    Заступник міського голови , Виконавчий комітет Вінницької міської ради

    ​Шановний Микола Вікторович!

    Прошу Вашого впливу на ТОВ «ЖЕО» в частині прибирання прибудинкових територій.

    А саме:  за адресою вул.Ак.Янгеля,67 розташовані металеві гаражі.

    Зараз осінь і тони листя  з «муніципальних»  дерев просто вкрили територію біля цих гаражів . Кожний власник  прибирає самостійно біля свого гаража, але є ще дорога біля них, якою користуються мешканці мікрорайону( а не тільки ті, що користуються гаражами). На ній скоплюються гори мокрого гнилого листя, які не прибираються підприємством яке має це робити.

    Кожний власник щорічно оплачує оренду  ділянки під гаражем, доглядає щоб  вони мали певний вигляд.  Я не брала в аренду дорогу або дерева , але чому я маю брати мітлу і мести дорогу по якій їзде не одна сотня автомобілів. І це не сміття власників гаражів , це листя з дерев, які рахуються за «муніципалітетом» .

    При зверненні до ТОВ «ЖЕО» з даним питанням , я отримала відповідь  від відповідального  за прибудинкову територію  – що ця територія , в т.ч. і проїзна дорога їм не належить і взагалі нікому не належить.

    В мене питання, а що майже в центрі м.Вінниці є ділянки, які нікому не належать? І за них ніхто не відповідальний?

    Це не питання, які потребують  додаткових капіталовкладень , а питання відповідальності органів самоврядування за порядок в місті.

    Сподіваюсь, що міська влада має вплив на такі горекомунальні підприємства.