Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:34b6ac9e-4a5f-b0db-f06f-980238c0a449
  • 16 грудня 2018
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Добрый день.
    Все мы отлично знаем что каждую зиму во всей стране происходит прорыв труб и т.д
    Что б исправить неполадку, у нас принятно раскапывать пол города, перекрывать движение, и производить устранение неполадки.
    А Ведь можно по другому
    Можно без Раскапывания земли
    Можно Сделать всё красиво и в 2-3 раза экономнее
    И заменить не просто старые трубы на новые, а заменить это всё на нержавеющие трубы. И да, это выйдет дешевле
    И самый главный ПЛЮС - мы получаем чистую воду в нашем кране.
    С Уважением Селезнев А.А.
    Моб. номер +380991195415

    E-mail. shyrikshyrikk@gmail.com

    https://www.youtube.com/watch?v=aVOPMiWC-lQ

  • 02 липня 2018
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Доброго дня!

    На підставі статей 1, 13, 19, 20 Закону України «Про доступ до публічної інформації» від 13 січня 2011 року, які надають право звертатись із запитами до розпорядників інформації щодо надання публічної інформації, прошу надати наступну інформацію в сканованому вигляді чи у документах pdf  та word (наступні документи):

    1. Розклад руху комунального та приватного транспорту в м.Вінниця ( З часом відправлення з зупинок міста), інформація в інтернеті нажаль не є актуальною.

    2. Схеми руху  та тарифи на проїзд у громадському транспорті

    Тел: (050) 70-10-972

    З повагою, Амброзьєв А.Г                                                          02.07.2018  


  • 16 червня 2017
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Перегляньте це відео. Я, звісно лише звичайний рядовий мешканець, але гадаю, якщо ми бажаємо перетворити Вінницю на туристичне місто, подібна задумка була б вельми вдалою.
    https://www.facebook.com/GIAdventure.Fans/videos/1444604662250059/​


  • 13 березня 2017
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Тема листа: Журналістський запит щодо петиції про визнання вуличних котів частиною екосистеми міста Вінниці.

     

    Шановна Тетяно Василівно!

     

        На сьогоднішній день декілька друкованих ЗМІ Європейського Союзу зацікавлені у опублікуванні результатів розгляду петиції щодо визнання вуличних котів частиною екосистеми міста Вінниці. Такий інтерес викликаний тим, що гуманне ставлення до тварин вважається однією з важливих культурних цінностей Заходу, а Україна, на жаль, в останні роки привертала увагу західних ЗМІ переважно в негативному сенсі. У той же час, за моїми даними, серед громадян Вінниці це питання є актуальним і з інших причин, зокрема через релігійний принцип доброти, через любов відомих усім людей до домашніх тварин тощо.

             У зв'язку з вищевикладеним прошу Вас попередньо оцінити результати розгляду петиції. Також цікавою є Ваша особиста думка з приводу піднятої теми.

     

    З повагою і вдячністю за письмову відповідь,

    Михайло Марченко

    журналіст-фрілансер

    (050) 712-3982

  • 15 грудня 2016
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Прошу навести порядок у прозорому офісі Відділення старе місто, у відділі що займається реєстрацією транспортних засобів. Зазначаю вкрай низьку швидкість прийому громадян на місцях 41, 42, 43, 44. Керівник, що сидить під номером 44 взагалі грає в ігри на робочому місці. Уявіть ці спеціалісти змогли прийняти лише 2 людини за 90 хвилин.

  • 18 жовтня 2016
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    ​Доброго дня! Хочу висловити подяку колективу Міської ради, який допоміг розібратись з проблемами на поштовому відділенні 21029. Також хочу подякувати директору поштового відділення в сприянні вирішити конфліктну ситуацію та покращити роботу пошти. Сподіваюсь в подальшому бачити привітних ксирів та вчасно забирати свої поштові посилки. 

    Щиро дякую!

  • 15 жовтня 2016
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    ​В нашому будинку постійні ( рік у рік ) проблеми з теплопостачанням в квартирах №20, 24, 28, 32. Співробітники ЖЕКу проблему вирішити не можуть(?). До кого нам звертатись? Дякую.

  • 07 жовтня 2016
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    ​Доброго дня! Прошу наведіть,будь-ласка, порядок на поштовому відділенні 21029. Касири не хочуть виконувати свою роботу, поштарок майже ніколи немає, неможливо ні отримати пошту (бігаю по 2-3 рази на день), ні проплатити комунальні, бо у них неприйомні дні, спитати щось теж не можна, бо у відповідь грубість. Завжди хамлять, фиркають і відкрито проявляють неповагу до клієнтів. Сьогодні вчерговий раз не змогла забрати посилку, поштарки не було, касири на мене ніяк не відреагували. Одного разу попросила касира видати мені посилку, мені відповіли, що не мають на це часу. Ну просто неможливо обслуговуватись!!! У них мої посилки, а забрати не можу. 

    Відреагуйте, будь-ласка!

  • 30 червня 2016
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики
    Доброго дня! 
    Звертаються до вас мешканці будинку по вул.Брацлавська, 1, з наступним питанням. На даний час ми обслуговуємось (і скоріш за все після 1-го числа нічого не зміниться, так як новостворене ОСББ ще не готове перебрати на себе обов.язки по управлінню) ЖЕК №5 і маємо величезний клопіт з виконанням (точніше не виконанням) їх обов~язків. На будь-яке звернення мешканців будинку ЖЕК просто не реагує (вийнятки бувають, але дуже нечасті у загальному співвідношенні). Нам кажуть, що "зробимо", але нічого не виконується, допоки вже мешканці обхідними шляхами не почнуть докучати - тоді вже можливо. На письмові заяви, що подаються мешканцями, жоден навідь відповіді не отримав!!!! (могли б вже зразу у смітник при нас викидати, тому що виконання як такого теж не дочекаешся навіть таким чином, поки сам не спитаєш де результат, почуєш, що не знаю, з,ясуємо і перетелефонуємо (чого теж не дочекаєшся в результаті), підеш сам до потрібного фахівця і сам все влаштуєш). А диспетчери взагалі через раз попросту не реєструють звернення. 
    Ми звісно розуміємо, що працівники вже вважають, що скоро перестануть обслуговувати нас взагалі, тому можна і не робити нічого. Але ж ВИБАЧТЕ НАС,... ГРОШІ за утримання будинку ми сплачуємо поки що, де тоді обіцяні нормальні послуги?????? В тарифі зазначені не лише прибирання та сантехніки, чи не так?  А кожне звернення в результаті по питанню, що виникає - це купа мороки мешканцям, бо з першого разу "не доходить", як і з третього... 
    Просимо вас донести до керівника та працівників необхідність виконання їх обов,язків перед мешканцями, тому що ми реально не розуміємо, навіщо платити за ігнор наших потреб.
  • 13 жовтня 2015
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Просимо Вас допомогти в вирішенні питання по отопленню в гуртожитку по вул. Баженова 36. В минулому році (2014) в будинку змінили систему отоплення з центрального на індивідуальне (будинкове),тобто поставили котельну систему яка регулює отоплення в будинку, після цього мешканці мають проблеми з температурою ,як самих батарей, так і з температурою в самих кімнатах. Короче кажучи всю зиму 2014-2015 років, мерзли мешканці і їх маленькі діти, тому як додатково включені електро обігрівачі, в морози, не дуже допомагали. Таким чином оплати за послуги нам подвоювалась.

    На сьогоднішній день, ми ще не маємо опалювання, точніше тепла тільки батарея в під`їзді,на першому поверсі. А на самому першому поверсі є прорив батареї. З минулого тижня всі звернення до диспечера ТОВ "Бокуд" та навіть головного інженера ТОВ "бокуд"  про наявність прориву, не увінчались ніякими успіхами. Нам повідомляють що в них немає часу. Але ж дітям не поясниш чому в "дядів", які мають ремонтувати, і отримують заце нарахування заробітньої плати, не має часу на мешканців гуртржитку.

    Просимо в Вас допомогти в вирішенні даного питьання, як по ремонту, так і по температурі в помешканнях.

    З повагою та надією на порозуміння мешканці гуртожитку по вул. Баженова 36

    P.S. Зрозумійте тут тако ж живуть люди.​

  • 14 серпня 2014
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Помогите всем приютам города Винницы они нуждаються в вас!!!!!!!!!!!!!!

    Очень много бродячих животных которые требуют ухода, а приюты не могут брять иза нехватки вредств (еда, вальеры, будки, лекарства)!!!!!!!

    ​ВИННИЦКИЙ  ПРИЮТ ДЛЯ БЕЗДОМНЫХ СОБАК "ПЛАНЕТА"

    частный мини-приют "Вторая жизнь"

    Приют для животных "ОСТРОВОК"

    http://vk.com/club41046075

    http://pet.at.ua

    https://vk.com/club64716368​​

  • 01 січня 2014
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Шановна Тетяно Василівно, хочу висловити ​Вам величезну вдячність за допомогу у вирішенні мого питання! Приємно зустрічати на своєму життєвому шляху таких добрих, тактовних, розуміючих та мудрих людей, як Ви! У сучасному суспільстві мало кому є справа до проблем інших людей. Щиро дякую за Вашу небайдужість!

    Бажаю Вам щастя, внутрішньої гармонії, здоров`я Вам та Вашій родині, сил та натхнення для роботи у Новому році!

  • 04 вересня 2012
    Звернення до:
    Ласкавчук Тетяна Василівна
    Директор департаменту , Департамент кадрової політики

    Доброго дня. Хочу подякувати Вам за відповідь на моє звернення. Ви чуйна і приємна людина. Велике спасибі, що відгукнулися і серйозно поставилися до мого листа. Мені було приємно з Вами спілкуватися, а головне, що Ви мене зрозуміли.

    Велике Вам спасибі.