Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:e238e79e-cae6-b0db-f06f-99b4ce7f0399
  • 13 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня ! Прошу негайно розібратися ! Тов " Енера" зробила невірні нарахування за звітний період  04 місяць 2019 року та вкрала в мене  2346.81 грн ( так я користувач субсидії і ці гроші оплатив " Ощадбанк " ) ТОВ " Енера" зробила нарахування по показникам 4645 ( кінцевий показник 02 місяца ) та 5134 ( вірний ) , а потрібно було зробити нарахування за показниками 4964 ( кінцевий 03 місяця) та 5134 ( вірний ) Додою , що вірні показники в ТОВ " Енеру" передані ( отримано офіційну відповідь через урядову гарячу лінію 1545 від ТОВ " Енера" ) На даний час коштів на розрахунковому мому рахунку 

    Рожок Ілона Володимирівна (070080114) 

    Відсутні та ТОВ " Енера"  виманає знову оплатити борг в розмірі 750 грн. ВИМАГАЮ  негайно посприяти в поверненні мені коштів переплати за споживчу електроенергію  ГОТІВКОЮ!

    Чому міська влада не звертає увагу на діяльність ТОВ " енера" ? ВСІ споживачі незадоволені , ТОВ " Енера"  нараховує не лише мені космічні борги та вимагає за них сплати , в і ншому випадку проводить відключення електроенергіїї. На Скарги ТОВ " енера" не реагує та продовжує свою непрофесійну діяльність , бо розуміє свою безнакаранність. Скільки ми , жителі Вінниці , будемо страждати від їхньої роботи ?  



  • 12 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Звертаюсь до Вас з приводу свавілля Вінницяміськтеплоенерго!!!. Тричі зверталась  до Вінницяміськтеплоенерго з приводу надання детального розрахунку сум нарахувань  по моєму особовому рахунку. На мою письмову заяву від  21.01.19 року детальний розрахунок не наданий!  Заява від 19.03.19 про скасування  неправомірно здійснених  нарахувань також по суті не розглянута- надсилають якійсь відписки, що не стосуються поставлених в заяві запитань! Теплоенерго пише формальні відписки, порушуючи роками права громадян. Залишала запит про надання відомості по нарахування і на  сайті Вінницяміськтеплоенерго і зверталась із заявою на ел. адресу за вказівкою Вінницяміськтеплоенерго від 26.04.19( моя скарга відслідковується на сайті) -office@vmte.vn.ua. Відповіді також немає!  Вкотре вирішила залишити скаргу - сайт не пропускає! Дуже зручно - не вирішувати проблену, а заспамити Скаржника.  Вінницяміськтеплоенерго  грубо порушуєте права споживача на отримання інформації про назву і вартість послуги, а також З.У. "Про звернення громадян", оскільки лише імітує розгляд скарг. В разі відсутності з Вашого боку відповіді по суті, буду змушена  всі надані Вінницяміськтеплоенерго відписки переадресувати в органи Прокуратури, на предмет дотримання Теплоенерго  вимог З.У. "Про звернення громадян" 

  • 06 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу! Прошу прийняти міри для покращення якості обслуговування в громадському транспорті кондукторами. Практично щодня зіштовхуюсь із хамством, непрофесійною і неприйнятною поведінкою по відношенню до пасажирів. Сьогодні, 6 червня 2019 року, змушена була вислуховувати крик кондуктора тролейбуса #4, який рухався з мікрорайону Вишенька до вулиці Лугової (із зупинки Воїнів Інтернаціолістів тролейбус виїхав близько 18.08, кондуктор - жінка зі світлим, короткостриженим волоссям, на вигляд - за 60 років). Давши гроші за оплату проїзду, почула крик - "Що ви мені даєте? Я не візьму! Дайте мені нормальні гроші!" І продовжувала в тому ж дусі кричати на весь тролейбус, не давши навіть вставити слово. На прохання не кричати, відповідь - "я не кричу, у мене такий голос". Гвалт зчинила через те, що кутик купюри був трішки надірваний (до речі, купюру отримала сьогодні вранці у такому ж тролейбусі). Я готова була дати іншу купюру, що і зробила, хоча відповідно до пункту 4 розділу 2 Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» № 422 від 23.10.2013 могла і не робити. Поясніть мені будь ласка, чому я мусила вислуховувати крик і скарги на інших пасажирів і керівництво? У зв'язку із ситуацією, що склалася, прошу вжити заходів: ознайомити кондукторів (особливо пані, з якою мені довелось зіштовхнутись, з правилами поведінки під час виконання службових обов'язків, а також ознайомити з пунктом 4 розділу 2 Постанови Правління Національного банку України «Про затвердження Правил визначення платіжних ознак та обміну банкнот, розмінних та обігових монет національної валюти України» № 422 від 23.10.2013 фізичні та юридичні особи зобов’язані без будь-яких обмежень приймати зношені банкноти за всіма видами платежів.

  • 02 червня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрый день.

    Сегодня, 02.06.2019 года столкнулись с очень неприятной ситуацией. Находясь на ж.д. вокзале с инвалидом на коляске, в течении часа не могли уехать в сторону больницы им. Пирогова. Хотя по расписанию в 13:59 (маршрут № 5) и в 14:10 (маршрут № 11) должны были быть низкие тролейбусы с пандусом. В диспетчерском пункте сказали, что сейчас нехватка такого транспорта (проводится их ремонт). И в то же время за тот час, что мы стояли на остановке прошло 3 низких тролейбуса по маршруту № 6 и 2 тролейбуса по маршруту № 7. Занести коляску со взрослым человеком я не в состоянии. Водитель тролейбуса, к которому я обратилась за помощью, сказал, что это не его проблема. На горячую линию дозвониться не возможно. Что делать в такой ситуации и к кому обращаться? Надеюсь на понимание в сложности по передвижению.

    С уважением, Матвиенко Лариса.

  • 30 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Шановний Михайло Васильович, я мешкаю за адресою вул. Пирогова 115/50, в нашому будинку, постійно, вимакають світло, це вже пошкодило єлектроприлади, на мої звернення до ПАТ" Вінницяобленерго" не регує, причина таких відключень не відома,  звертаюсь до Вас як до представника Департамету, змусити відповідну організацаю надавати якісні послуги, які закріплені чинним закодовставом. Заборгованності за надані послуги не маю. 

  • 19 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

     Шановний Михайло Васильович!

    Допожіть полагодити зовнішній водопровід гарячого водопостачання, який проходить в дворі будинків №106, 110 та 112 по вулиці Келецький.

    З повагою уповноважена особа від мешканців буд №106 по вул. Келецька


  • 18 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! Звертаюся до Вас з проханням відкорегувати роботу ліфта по вулиці Некрасова 8 центральний вхід. Кожного дня у нас не працює ліфт. Коли приїжджає аварійна ліфтів працює максимум 1 годину. Надіємось на Вашу допомогу. Дякую. 

  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Михайло Васильовичу, вже пройшло досить багато часу, як була проведена реорганізація в сфері електропостачання електричної енергії для фізичних  та юредичних осіб.  Мені доводиться в справах підприємства здавати звіт та отримувати рахунки на офісі Енера Вінниця.  І якщо для юридичних осіб отримання рахунків займає хвилини, то для фізичних осіб провести звірку або інше займає простоювання годинами.  Мені соромно за не бідне підприємство, якому усі повинні нести кошти під страхом штрафних санкції,  не взмозі організувати на протязі майже півроку роботу своєї служби в сфері законного отримання коштів від споживачів. Щось тут не так, невже немає конкурентів, або їх і ніколи у Енера Вінниця не буде? 


  • 17 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    З метою запобігання виникнення аварійних ситуацій на вулично-шляховій мережі міста, виконавчий комітет Вінницької міської ради затвердив порядок заміни аварійних опор.

    З врахуванням описаного просимо Вашої вказівки відповідним службам для звернення до балансоутримувача аварійних деревяних опор, які розташовані по вул Кармелюка, зі сторони вул. Богдана Хмельницького, для іхньої заміни. 


  • 16 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, пане Михайле.
    Є питання.
    Чи може громадянин в Україні, за свій кошт отримати якісне обслуговування?
    Згідно Закону - так, громадянин має право на придбання якісного товару, та отримання якісної послуги. 
    А от працівники Вінницяводоканал вважають інакше. Вони категорично відмовляються вчасно опломбовувати лічильники води, які вони самі розпломбували для повірки. Повірка лічильника здійснена, заявку на опломбування реєструють, але прийти для опломбування можуть... десь через неділю. Увесь цей час, споживач вимушений оплачувати отримання послуги водопостачання за завищеними нормамами споживання, тобто фактично за такий об'єм послуг, який не споживає! Це що, такий різновид шахрайства? Це так ми заощаджуємо ресурси? Невже на Закон України не для всіх, і декому на нього плювати? Ми ж збираємось в Європу, панове? 
    Чому я, як споживач, мало того що за свій кошт купую засоби обліку надання мені послуги, зі своєї кишені сплачую за обслуговування цих засобів, то ще й не маю права на якісне отримання цих послуг, ба навіть на вчасне обслуговування цих засобів обліку! 
    Що це за вакханалія безправ'я та середньовіччя таке?  
    Прошу Вас вжити заходів, та переконати працівників Вінницяводоканал, що виконувати Закон України про захист прав споживачів варто усім, а не лише споживачам.
    Завчасно дякую за розуміння та співпрацю.
    З повагою Олександр.


  • 15 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Поясніть  будь ласка, чому 15.05. без попередження приїхали з газової служби та відключили газопостачання? Пред'явили рахунок на сплату боргу у розмірі 14 000 , коли за даними показниками та з урахуванням субсидії лише 8000. Я не працюю , проживаю з дитиною, тому не в змозі заплатити. Просили про реструктуризацію боргу, але мені було відмовлено. Сказали йти до керівництва, але з якою метою : грітися чи просити сплатити мій борг ??? 

  • 10 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Тролейбуси маршруту #10 в вечірній час в напрямку Вишеньки майже завжди їдуть на 5-10 хвилин раніше вказаного в розкладі часу. Коли тролейбус запізнюється- це ще можна зрозуміти (форс-мажор,світлофори, складнощі на дорозі тощо). Але на 10 хвилин раніше- то навіщо той розклад взагалі? Люди йдуть з роботи,на щось розраховують,чекають транспорт,а він вже поїхав. А іноді буває таке що зовсім не приїде(наприклад 08.05.2019 в 23.00 на зуп.Замостянська в напрямку Вишеньки). Для чого в Вінниці розклад руху транспорту???

  • 10 травня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня допоможіть вирішити питання Була подана заявка на розпломбування лічильника гарячої води в Вінницяміськтеплоенерго. 17.04 2019 року об 11.00 прийшов контролер ВМТЕ розпломбував лічильник. В період часу з 11.30 до 14.45 я зняв старий лічильник та встановив новий. 17.04.2019 о 15.00 я подав нову заявку на опломбування лічильника, мені прийшов єлектроний лист що контролер буде аж 06.05. 2019 . Тепер в платіжці мені виставили рахунок на суму 491грн за гарячу воду якою я не користувався, чому до мене не відправили контролера 18.04.2019 щоб опломбувати лічильник а лише через 3 неділі а тепер нараховують такі суми.Якщо у ВМТЕ не вистачає людей то чому мають страждати споживачі. Дякую

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Дуже хотілось би знати-як можна відключати опалення у дитячих садочках, коли на вулиці макс.температура повітря 8-9 градусів? Дітки сплять вдень одягненими. У гиупах такий холод, що діток одягають у двоє штанішок, кофточки і т.д. Багато уже захворіли. Це ми так дбаємо про майбутнє нашої країни?!

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний ВАРЛАМОВ МИХАЙЛО ВАСИЛЬОВИЧ прошу терміново дати відповідь на моє звернення з приводу неіснуючого боргу за ел. енергію за адресою Дачна 3 кв.35. У випадку ігнорування нашого питання залишаю за собою право звертетись до міського голови з питанням про ВАшу компетентність!

  • 16 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день!

    З 8 квітня по всьому місту офіційно відключене опалення. На сьогодняшній день, і по прогнозам на наступний тиждень також, середньодобова температура складає 7 - 9 градусів тепла. Дитина відвідує дитячий садочок № 13, в приміщенні температура повітря 16 - 17 градусів. Ця температура не відповідає нормативам. Невже не можна на цей холодний період включити ополення хоча б на мінімальний режим? Чому діти повинні мерзнути? Буду дуже вдячна за вашу допомогу.

  • 15 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Шановний Михайло Васильович, ​я  надаю показники лічильників, оплачую рахуноки за комунальні послуги (мій рахунок 22302029) через сайт ЦМСУ, в інтернеті. Це дуже зручно.  31.03 подав показники по електроенергії на 80 квт. за березень, а отримав рахунок на 33 квт.  ЦМСУ не виправляє помилки і направляє надавачу послуг "Енера Вінниця". Телефони  "Енера Вінниця" заняті, або не відповідають, з керівниками зв"язатися неможливо, ореатор запроронував зробити зміни в рахунку на наступний місяць.  Але тоді я буду платити за показники понад 100 квт. (за два місяці) ,  тобто за 100 квт за тарифом 0,9. а понад 100 квт за підвищеним тарифом.  Міська Рада координує роботу енегоростачальників, виконує функції захисту сроживачів в місті, тому прошу Вас  налагодити робоу  "Енера Вінниця"  по наданню правильних рахункав на оплату. та скоординувати робоу  "Енера Вінниця" і ЦМСУ. З повагою,  Гордєєв О. Д.


  • 03 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    На пешеходном переходе Старагородского моста разбита кнопка вызова 
    светофора. Данное обстоятельство затрудняет переход через
    проежую часть граждан. Прошу обратить внимание.  


  • 01 квітня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. У мірорайоні Академічний відсутня розмітка на пішохідних переходах. Водії часто не дотримуються ПДР і не пропускають пішоходів. Прошу відновити розмістку відповідно до стандартів.

  • 29 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Керівник департамету!

    Водій ДТЗ маршрут 3а №8363 при придявленні посвідчення інваліда війни взяв кошти в сумі 84 грн за проїзд , квитки надам!

    Пперевізник Бойко А Ю час перевезення 16/20 будинок офіцерів напрямок Тяжилів

    За весь час маршруту в салоні стояли 9 пасажирів

     Не хватає грошей перевізнику для роботи?

    Допоможу заробити !

    Гроші поверне вибачення принесе або буде позов до суду

    ДОСИТЬ!  Терпіти знущання від ВЛАДИ

    Я особисто буду під час розгляду справи в ВМР, або в суді!

  • 28 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку
    Шановний Михайло Васильович, прошу звернути вашу увагу на неякісне надання послуг, на маршруті 17А. А саме:
    - Інтервал руху не співпадає з заявленим 5-7 хв. Наявний інтервал 15 хв. У годину пік занадто великий, як для такого маршруту, проміжок часу.
    - Поганий технічний стан більшості маршрутних автобусів: стара оббивка сидінь; брудні ручки, перила та підлога, навіть на початку зміни; інколи погано закріплені сидіння; заклеєні тонуванням та рекламою вікна.
    - Останній автобус, наприклад з кінцевої "Барське шосе", часто відправляється о 20:00 - 20:30. До 22-гої години ще багато людей, які потребують цей транспорт.
    - Некомпетентні водії: дягнені у не відповідну форму; курять за кермом; розмовляють по телефону під час руху; по-хамськи спілкуються з пасажирами; не виконують правила дорожнього руху (перевищення швидкості, проїзд на заборонені знаки і т.п.).
    - Також водії беруть набагато більшу кількість людей, ніж дозволено для провезення цими моделями мікроавтобусів. І навіть враховуючи це порушення, водії вже не здатні брати пасажирів на 2-4 зупинці після кінцевої в обох напрямках.
    Зважаючи на вищесказане можна сміливо констатувати, про невідповідність мінімальним нормам пасажирських перевезень. Очікування транспорту перевищує в 2-3 рази по часу, ніж у схожих маршрутах. Навіть більше, в години пік користування цим маршрутом взагалі неможливе.
    Альтернативні маршрути 17Б та 29 не задовольняють у повній мірі потреби громадян, при можливому скасуванні маршруту 17А.
    Пропозиції від мене, як вирішити цю ганебну ситуацію:
    1) Збільшити вартість проїзду до 10-12 грн. по маршруту (це бажано зробити також з іншими маршрутами Вінниці). В Україні, по Європейським міркам, занадто низька вартість проїду. Через це ми маємо старі автобуси на маршрутах, та низькі зарплати у водіїв.
    2) Провести тендер на пасажирські перевезення з можливим кредитом для перевізників, при умові закупівлі нових мікроавтобусів більшої місткості.
    3) Провести новий аналіз пасажиропотоку на маршруті 17А.
    4) Організувати та в подальшому контролювати загальноміські маршрути за допомогою GPS систем.
    5) Встановити платіжні системи/валідатори у всі маршрути (повинно бути виконано до кінця 2019, по заявах міськради).
    Прошу розглянути моє публічне звернення. Схожі звернення від громадян міста, до цього, підтверджують наявну проблему. Відповіді на зразок того, що зміни не потрібні та все відповідає нормам, на мій погляд, є знущанням з боку посадових осіб. Дякую!
  • 26 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Мікрорайон Академічний швидко розростається і існуючий транспорт перестає задовольнити потреби мешканців. Оскільки міська влада поки не вважає за доцільне збільшувати кількість рухомого складу на маршруті 22 та запускати маршрути до інших районів міста то частково зменшити навантаження маршрут номер 22 може встановлення станції велопрокату nextbike. Це дозволило б мешканцям району під'їзджати до зупинки Електромережа де вже є станція велопрокату і далі користуватися існуючими трамвайними, тролейбусними і автобусними маршрутами.
    Прошу встановити на території мікрорайону станцію велопрокату nextbike. Зручним місцем для становлення станції є площа перед магазином Грош за адресою Миколаївська 2. 

  • 14 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Для своєчасного надання данних лічильників газу, води, електроенергії декілька років постійно користуюсь послугою Pay.vn. що дуже зручно для людини похилого віку.  1 березня 2019 року через цей сервіс надав поточні показники лічильника природного газу де вказав 3969 куб. м.  (при попередніх показниках 3765 куб. м.) що склало 204 куб.м. використаного газу.  12 березня я отримав за допомогою вищеозначеного сервісу рахунок, в якому замість вказаних мною 3969 вказані показники 4165 куб. м. та обсяг використаного газу 400 куб. м.  13 березня я отримав такий саме рахунок в папіровому вигляді через послуги пошти. Мої спроби витішити це непорозуміння за допомогою телефонного звязку по всіх існуючих номерах Вінницяоблгаз Збут та управляючої компанії "Бокуд" ніяким чином не призвели до вирішення цього спорного питання. Оскільки я в цьому опалювальному періоді отримую субсидію та розраховую отримувати її і в подальшому, я не можу сплатити за завищений в два рази вставлений мені обсяг використаного газу, але в разі несплати рахунка мене можуть позбавити субсидії. Прошу Вас допомогти мені дійти до істини в боротьбі з злочинцями (по другому   Вінницяоблгаз Збут я назвати не можу).

  • 13 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу обратить внимание на работу Укрпочты.

    11 марта 2019 года на почтовом отделении по улице Олега Антонова ( переулок Карла Маркса) 40 получила посылку из ОАЭ. Посылка пришла с недостачей веса 4 кг 200 гр , с повреждённой упаковкой. Единственное, чего удалось добиться: составлен акт. Заняло это действие три часа. Начальник отделения совершила множество звонков, пока, наконец, не был написан этот документ. Почему оператор приняла посылку с такой недостачей веса? Ответ — много работы. 

    На этом всё закончилось. Кто ответит за такое безобразие? Уверена, что это не единичный случай. 

    Почему я сама должна ходить с бумагами, фотографиями и актами по инстанциям, если услуги Укрпочты были полностью оплачены?

    Надеюсь, что хоть какие-то меры будут приняты.

  • 05 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день.  НКРЕКП обгрунтував і прийняв постанову про заборону операторам приводити об'єм спожитого газу побутовим споживачам до стандартних умов. Прем'єр дав розпорядження про перевірку рахунків за газ. Скажіть, будь ласка, чи правомірно "Вінницягаз" застосовує коефіцієнти до спожитого газу побутовим споживачам за листопад, грудень 2018 року  і січень 2019 року? В рахунках за листопад і грудень 2018 року (це в особистому кабінеті на сайті 104 ua)  були показання лічильника,  об'єм спожитого газу, коефіцієнт , об'єм газу приведений до стандартних умов, ціна газу і сума до сплати , які потім  зникли. За січень 2019 року в рахунку немає ні показань лічильника, ні об'єм спожитого газу по лічильнику, ні коефіцієнта за яким були розрахована кількість газу, тільки  об'єм газу, який не відповідає показанням лічильника. У мене на лічильнику теперішні показники 47068, попередні показники 46790, різниця 278 м. куб. У них в рахунку тільки об'єм    300,24 м. куб., ніби це показання лічильника, я так розумію, що приховують свої неправомірні розрахунки. Тож виходить, що газ, який був спожитий 278 м. куб. не по 8,55 грн. а по 9,23 грн.   За листопад і грудень 2018 року я переплатила 252 грн. і за січень 2019 року потрубно ще 190 грн., за лютий 2019 року рахунку ще не було.

  • 05 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайло Васильович. Скажіть, будь ласка, Постанова НКРЕКП № 1487 від 23.11 2018 р. "Щодо заборони ПАТ "Вінницягаз" проводити  об'єми використаного пр. газу побутовими споживачами до стандартних умов при здійсненні розрахунків за використаний га... діє? Вони постійно з жовтня місяця нараховують мені т.з. коефіцієнт 1,02, на який начебто треба множити показники лічильника. З повагою.

    "

  • 04 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго вечора! Чому по вул. Лялі Ратушної 132 вже 2-ий день поспіль після 22:00 з кранів замість гарячої води тече холодна(максимум 30 градусів)? 

  • 01 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Cкарга на водія мун.автобуса м-т №24. Час відправлення з к.п Вишенька на Бучми о 20:50год. 01.03.2019. В салоні більша частина ламп освітлення відключена (морок, відстуність комфорту). В заїзних "карманах" зупинок вул.Привокзальна, Леся Курбаса, Трублаїні, Топльського посадку-висдаку проводив на проїзжу частину, тобто не під'їзжав до тротуара. Відповідь надати на ел.пошту.

  • 01 березня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня!

    Звертаюсь до Вас через проблему невідповідності розкладу руху транспорту і їх фактичному руху. Два дні підряд по графіку немає тролейбуса #10, який має їхати о 09:11. Я приходжу до зупинки о 09:07, бо враховую вказане відхилення ~2хв. В дійсності я виїжджаю на Чехова в 09:20 на тролейбусі #4, бо під #10 просто немає. Тим більше, навіть #4 запізнюється. До цього добавляю також про відсутність транспорту з 15:07 по 15:20 вчора, 28.02.2018. Я очікувала автобус #19 по розкладу який мав бути в 15:13, та крім нього взагалі ні один тролейбус не курсував ні по одному маршруту. Дана проблема дуже серйозна, так як через цю невідповідність важко розрахувати особистий час та не запізнюватись на роботу. Керівництво не цікавить, що тролейбус просто не приїхав, а люди через це страждають. Багато роботодавців штрафують підлеглих за спізнення, тому перебої у русі транспорту зовсім не приємні, і навпаки, навіть викликають негативні наслідки. Прошу відповісти, в чому проблема і в найближчий час вирішити її. 

  • 28 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня, Вам.  Звертаюся до вас від імені мешканців будинку дуже хочу попросити вас допомогти у вирішені проблеми з водою в нашому районі (пр.Космонавтів). 

    Вода жахливо пахне рибою, річкою. Я не впевнений що її взагалі можна пити та споживати у стравах. Помитися важко, через запах. Числені дзвінки на водоканал про цю ситуацію ні дочого не призвели. А діти не можуть нормально зуби почистити бо їх нудить від цього смороду. Та і самому важко це терпіти.  

    Гроші беруть як за нормальну воду, а дають не зрозуміло що.