Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:96b7ac9e-da30-b0db-f06f-9d4dad3dbf0a
  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. 

    Я випадково, із дописів у "фейсбук" дізнався що з 01 січня Обленерго припиняє надавати послуги з електропостачання і всім Вінничанам необхідно заключити договори з новою фірмою, інакше електрики не буде.

    Як виаяляється на сайті облегерго таке оголошення розміщене 11 грудня. Але як же можна це все встигнути зробити за цей час? Чому не має письмових повідомлень на адреси споживачів, чому не має паперових пропозицій і договорів нової фірми? У них на сайті, до речі, нічого не відкривається з андроіда. І як зрозуміти передплату послуг? Яким чином і в яких обсягах ця передплата має нараховуватись?

    І на Вашому сайті немає інформації з цього приводу!

    Будь ласка надайте вичерпну інформацію з даного приводу через ЗМІ, так як практично ніхто з Вінничан нічого не знає!

    Дякую.

  • 12 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    ...

    9. дорожку от выхода к пандусу шириной 1.5м нужно заасфальтировать, колесики чемоданов застревают и ломаются в множестве больших трещин.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку


    по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам? или выделите штатную единицу или доплату. 

    ПОЗОР !

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.


  • 03 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.Прошу допомогти вирішити питання з опаленням у ванній кімнаті по всьому стояку,так як ЖЕК 15 уже місяць ігнорує усі звернення і відповідає" що в них теж труби холодні "

  • 29 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Михайло Васильович. Звертаюсь до Вас як постійний пасажир тролейбусу маршруту №3. Скажіть як давно ваші фахівці проводили аналіз пасажиропотоку на цьому напрямку? Зараз, як ви знаєте сподіваюсь, на вулиці зима- тобто пасажири всі одягнені по зимньому. З цього виходить зменшення вмістимості тролейбусу мінімум на 1/3. Оскільки тролейбуси не гумові мабуть мала б збільшитись їх кількість . Цього нема(я говорю про 3 маршрут). Далі- чому б не продовжити хоча б  у часи пік маршрут 9 або 8 до кінечної ГПЗ? Починаючи з Вишеньки і до вул. Енргетичної 3 тролейбус забитий вщент. Ви забули що  люди працюють і на МТЗ, і на Аграна Фрут, і на Енергетичній багато підприємств і фірм, і учбовий заклад на кінечній і т.д.???? Ви цей район зовсім викинули з поля зору? НІ ЗУПИНОК НОРМАЛЬНИХ, НІ ТРОТУАРІВ.... Промзона з трилерів. І ще . Невже в нових тролейбусах нема можливості регулювання температури в салоні? Людей повно ,жарко, і печка гріє так що свідомість можна втратити. Я розумію що кондукторам холодно. А людям що їдуть на роботу? Івиходять з тролейбусу як з парілки? 

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Писали звернення, змінився заступник, звернення всі були видалені і відповідь не надана! Гарно працює наша влада! 

  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день. Велике прохання збільшити кількість маршрутів  17А в годину пік, оскільки вони занадто переповненні, або добавити міський автобус Тяжилів-Барське шосе.

  • 25 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.Прошу допомогти мені вирішити проблему Вашої сфери.За адресою вул.Андрія Первозванного 80 кв 2.відсутня тепла вода уже п"ятий місяць.Саме тепла,бо гарячою вона у нас ніколи не була.А так хотілося б нарешті,особливо взимку, митися теплою!А по опаленню взагалі окрема історія.Коли у нас в дитячій кімнаті стало 16градусів тепла,то почали опалювати квартиру обігрівачем.Ще такими холодними батареї не були ніколи!Але занадто дорого отримувати тепло на 20%,сплачувати за нього 100%,та ще й платити за світло,бо ж гріємося обігрівачем.Я вже неодноразово подавала заявки.Тепло з"явилося рівно на 1 день.А далі все повернулося на свої місця.Продовжуємо мерзнути.Прошу посприяти у вирішенні цієї,як виявилося,непростої ситуації.Бо Тепломережа киває на ЖЕК,а той,в свою чергу,на Тепломережу.

  • 24 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрый день. Прошу навести порядок в отоплении дома 105 по ул.Келецкой. С начала ноября в квартире холодно, все время приходится в помещении ходить в свитерах. Ребенок(1 год) все время ходил с соплями, а сейчас уже несколько дней высокая температура и сильный кашель.

    Обращение в винтеплосети результата не  дало , у них стандартный ответ - подача тепла в полном порядке. Прошу разобраться в этом вопросе, кто виноват. Если виноваты в теплосети - принять к ним меры, если кто-то прикручивает тепло в доме (например старший по дому) - найти его и принять меры к нему.

    Спасибо.

  • 24 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня звертаюсь до Вас за допомогою, в нашому будинку за адресою м. Вінниця, проспект Юності 67 відсутне водопостачання гарячої води.....вже більше місяця гаряча вода з крану не тече.....тече літня просто вода. Виникає питання за що ми платимо гроші і не малі - 71 грн 1 куб. В будинку проживають пенсіонери, сімї з малннькими дітьми. А води нема!!!

    Будь - ласка прийміть міри і хай в нашому будинку зявиться гаряча вода.

    Дякуємо.

    Жек № 7 тільки розводить руками, ніяких дій не приймає.


  • 23 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, шановний Михайло Васильович, звертаюся до вас від імені мешканців третього під'їзду за адресою Київська 116, з питання не своєчасного та нестабільного надання нам послуг по теплопостачанню, а саме: за період отоплювального сезону 2017-2018, і за повний місяць поточного отоплювального сезону в даному під'їзді не було ввімкнемо отоплення по стояку "ванна-туалет" з 1 по 5 поверхи. Відповідальні за обслуговування будинку ВПУ 7 не реагують на звернення мешканців і не приймають міри для підключення чи ремонту даної несправності.  Ви, як відповідальний по цих питання, скажіть як нам діяти!  Дякую за відповідь!