Не вдалося відобразити цю веб-частину. Щоб усунути цю проблему, відкрийте веб-сторінку в редакторі HTML, сумісному із програмою Microsoft SharePoint Foundation, наприклад у редакторі Microsoft SharePoint Designer. Якщо проблема не зникне, зверніться до адміністратора веб-сервера.


Ідентифікатор взаємозв'язку:237ac09e-aa58-b0db-f06f-9925dfee22e6
  • 15 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу! Напевне моє звернення не перше по діям нашого "Облгазу" в питаннях по розранкам за газ.  Вони ввели коефіцієнт приведення кількості газу по лічильнику до, так званих, стандартних умов. Цей коефіцієнт для нас 1,01, на який треба множити кількість газу по лічильнику. Шановний Гройсман заявив, що на нього не звертати уваги і не платити. Але це слова, які ні до чого не можна прикріпити. Газова наша компанія самовільно перераховує наші показники. Так в грудні вони збільшили мої показники в 1,01, а в січні вже в 1,02.Так в січні  10 куб газу вони збільшили до 10,2, відносно і збільшилась оплата. Як воювати з цими корупційними діями? Як у фільмі "Ворошиловський стрілок", А влада що? А де та влада? З повагою.

  • 13 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    На персональному прийомі громадян 07.02.2019 від мене була подана інформація що містить порушення документообігу стороною КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” та ігнорування “Актів” опломбування квартирних засобів обліку та вентилів ГВП перед лічильником що експлуатуються та обліковуються безперервно за адресою споживача.

    Всі ознаки втручання в персональні данні споживача відображаються у обліково-розрахункових відомостях які формуються стороною КП ВМР “Вінницяміськтеплоенерго” і видозмінюються у балансі наданих послуг.

    Очікую розслідування таких фактів та унеможливлення систематичних зловживань. 


  • 12 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Добрий день ! Хочу запитати Вас шановний , коли буде водопостачання в Староміському районі ? Сьогодні вже 3 й день без води . Дзвонили на водоканал і нам відповіли , що води поки не буде , бо у них проблеми юридичні .Вибачте , але чому на Старому місті немає води , в Ленінському і Замостянських районах є .Там еліта ? , а тут хто ? Відключають світло , воду , погана напруга , що не вмикається ні пральна машина і навіть відключаться стабілізатори напруги , бо в розетці вона має  165 - 175 В .Я плачу за все вчасно і потребую аби вода , газ і світло постачалось відповідно . Порушуються мої права і права усіх жителів Староміського району .Скільки можна знущатись над людьми ? Прошу Вас розібратись з усіма питанями постачання води і світла .

  • 12 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Я кожного дня стикаюсь з такою проблемою: переходячи вулицю Келецьку на зелений сигнал світлофору (навпроти ТЦ Мир), попадаю прямо під рухаючий трамвай, який починає рушати ЗРАЗУ, не даючи пішоходам дійти до тротуара. Залишається 3 варіанта: або стояти на трамвайних рельсах (тому що між дорогою і рельсами відстані НЕМАЄ) - це якщо не їде трамвай з іншої сторони, або стояти на Келецькій, або летіти, щоб встигнути прямо перед трамваєм добратись до безпечного місця. 

    Прошу пояснити, яким чином планувалось це все??? Чому не зробити так, щоб трамвай трохи чекав, щоб пішоходи дійшли до тротуара??? Хочу зауважити, що на цьому участку переходить дорогу ДУЖЕ БАГАТО ДІТЕЙ, які йдуть в школу/зі школи.  Діти  ходять в т.ч. і маленькі!!! Водії ж трамваю ніколи не дають дійти до тротуару, вони завжди їдуть, не зважаючи ні на що!!!

    Прошу переглянути розклад світлофору і зробити так, щоб пішоходи почували себе безпечно.


  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Михайло Васильевич 30 сiчня до Вас надiйшло звернення вiд мешканцiв Хутора Шевченка.Вiдпо-вiдь ми ще не отримали. Просимо Вас вирiшити це питання тому що мешканцi  не можуть нормально добратися до роботи, вiдвезти дiтей в садочок, дити не можуть добратися до школи.

  • 05 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня! 05.02.19. По вулиці Петра Запорожця 34 ЩОРОКУ виривають на прилеглій клумбі здоровенну яму. Там теплотрасса. Клумби вже нема,кущі троянд,смородини,шипшини  поламані,зіпсували все,що можна. Квіти вже не ростуть навіть.Зараз знову під будинком діра. Яку потім засиплять аби-як,покладуть кусками на прилеглу територію аби-як. і все зроблять аби-як. Розумію,неполадки,треба лагодити,але ж не тиким варварським шляхом.І виникає запитання,чому не можна зробити раз і толково. Або хоча б після себе засипати нормально і кущі пересадити. А то як нелюди...

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Я сьогодні, 04.02.2019року,повертаючись з податкової адміністрації, на зупинці Зодчих сіла на автобус по маршруту #11, авт. #АВ 0663 АА. Автобус був полупустий,стоячих пасажирів не було.Я сіла на вільне місце навпроти задніх дверей біля проходу,під вікном сидів чоловік.Сидінні високе два навпроти друг друга. Водій їхав на великій швидкості,салон автобуса коливалися в різні сторони.На розі вулиць Пирогова та Гоголя водій не зменшуючи швидкості виконав поворот. Так як триматися не було за що,від різкого розвороту автобуса я впала на підлогу. Самостійно піднятися я не змогла,допомогли пасажири-чоловіки.А водій без ніякої реакції продовжував своє ралі. Кондуктор підійшов і запитав як я почуваюся.Я забила спину, а які будуть наслідки ще не відомо.

    Прошу Вашого впливу на покращення роботи водіїв громадського транспорту та посиленяня їхньої відповідального. Чому із-за халатного відношення водіїв до своєї я роботи я повинна розплачуватися своїм здоров'ям. 

  • 04 лютого 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Директор департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Прошу розглянути питання щодо стабільної подачі холодної води у будинку по вул. І. Миколйчука 38а. З моменту мого проживання у цьому будинку (майже 5 років) кожних 2-3 тижня вимикаються насоси і припиняється подача холодної води, тому я змушена кожного разу звертатись на гарячу лінію і викликати бригаду для того, щоб їх увімкнути. Витрачається мій час і час робітників які змушені постійно виїжджати. Доцільно було б відремонтувати насоси або вирішити питання з їх заміною. Дякую!

  • 30 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Заступник директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня,Михайло Васильович!Звертаюсь до вас від імені жителів хутора Шевченка(вул.Ушинського,вул.Гайдамацька,пров.Гайдамацький,1 пров.Гайдамацький .Це 145 будинків)Річ у тім,що після того,як маршрути 2 і 2б продовжили до смт.Десна сісти зранку(з 7.50 до 8.30) з дітьми в міський траспорт просто неможливо.Маршрутки 2б- битком набиті і не зупиняються,а інтервал між ними 10-13 хв.Автобус 2 теж не рятує,бо, щоб влізти в нього з дитиною треба сваритись з іншими людьми і пропихатись силою.З автобусами 9 і 20 з ст.Вантажної ситуація така ж.В нас на зупинці вони *тріщать по швах* і можуть не зупинитись.На зупинці можна простояти з дитиною 30 хв.

    Допоможіть,будь-ласка,вирішити це питання!

  • 30 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Заступник директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Доброго дня, 27.01.2019 року я виявила що в мене не працює газовий лічильник, зателефонувала  та зробила заявку на виклик майстра,  також з мобільного телефонувала дочка пообіцяли прислати майстра протягом  трьох днів, але майстра нема досі, при повторному звернені пообіцяли майстра знов на протязі трьох днів.  Підкажіть нам будьласка скільки сидіти вдома , чекати майстра і як плптити за газ ? дякуемо

  • 29 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    Заступник директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович, прошу розглянути дуже важливе питання. Не знаю хто займається питанням стану кіосків з продажу проїзних квитків, але знаю, що Ви допоможете. Кіоск, розташований на кінцевій зупинці трамваю (залізничний вокзал). Стеля в ньому просто тече, враховуючи те, що приміщення маленьке працівник мусить стояти в кутку, щоб не намокнути. Та ще й місце з якого тече, це місце входу проводки для освітлення. В цьому кіоску я кожен місяць купую проїзні, для себе і дитини, продавець найдобріша жінка з усіх в цих кіосках. Вважаю, що людина заслуговує на нормальні умови праці. Прошу вжити заходів. Дякую.

  • 18 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня! За грудень 2018 року за адресою: м. Вінниця, вул. Келецька, б.105, кв.21, за послуги централізованого опалення було нараховано 176,82 грн. За інформацією постачальника послуг КП ВМР "ВМТЕ" це нарахування плати за МЗК (сам розрахунок надано не було). Однак у першому під'їзді опалення не працює вже декілька років. Прошу Вас розібратись в даній ситуації. Дякую!

  • 18 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня Михайло Васильовичу, я дуже обурена тим, що наші міські електромережі не пповодять ніяких дій щодо напруги в розетках по вулиці Гончарова. На вольтметрі майже цілодобово 165-146 вольт, буває навіть 125. У мене є доказові відео, які я здіймаю на телефон кожен день. На мої численні звернення до цілодобової варти і колцентру ніхто не звертає уваги. Чому я маю оплочувати за спожиту електроенергію в повному розмірі, якщо я не отримую цю послугу якісно. Мій особовий рахунок на сплату комунальних послуг № 99100004525, по якому заборгованість відсутня. У нас виходять з ладу електро-прилади. Про телевізор, фен, пральну машину і праску взагалі мова не йде вони просто не вмикаються, і вже зіпсувалися деякі електро-прилади, які зараз в ремонті (телевізор, ноутбук, праска, фен ), вчора погоріли навіть лампочки економки. У моїх сусідів та сама історія. Поясніть будь-ласка чому це відбувається? І дуже прошу Вас допомоги у вирішенні цієї проблеми.

  • 17 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​З початку поточного року виникла проблема з постачанням електроенергії до нашого будинку. Звертались по телефону 0800 217 217 – оператор відповіла, що заява на виклик бригади НЕ оформлена. Питання – чому? Адже телефонувала минулої доби, залишала контактні телефони та пояснювала проблему. Це потрібно кожного дня телефонувати та залишати заявку? Не ходити на роботу, а чекати коли все же бригада прибуде на місце виклику? 

    За ремонт холодильника гроші заплатили. Але чи не потрібно буде знову викликати майстра з такою напругою, яка є на нашій вулиці? 

    Проблема існує по всій вулиці. 

  • 16 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня Михайло Васильович.
    Пишу з проханням розібратись з правомірністю підняття тарифів для населення на теплопостачання від 1 грудня 2018 року.
    Згідно з рішенням 27 листопада, Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, ухвалила рішення про зміну тарифів на виробництво теплової енергії для КП «Вінницяміськтеплоенерго» у бік зростання. 
    Проте, НКРЕКП у проекті постанови щодо нових розрахунків визначила зростання послуг, яке слід чекати не раніше 1 січня 2019 року.
    Однак, декілька днів тому мені прийшла платіжка розрахунку за теплопостачання вже з підняттям тарифів за грудень на 20%. Я плачу щомісяця справно за всі комунальні плслуги, до кінця місяця(грудня) за лічильниками. За тепло розрахувався 29 грудня 2018 року. За виконаною оплатом теплоенерго мені винна ще 83грн. За їхніми розрахунками я їм ще винен 150грн.
    Сьогодні прийшов у ЖЕК №5. Там мені дали відповідь, що тарифи на тепло підняли на 20% у грудні, і ще піднімуть на 20% у січні. Це що за геноцид такий? Звідки такі драконівські тарифи?
    Якщо ж це помилка і некомпетентний працівник дала не правдиву інформацію, я вимагаю звільнити такого працівника за некомпетентність і виправити помилку в розрахунках.
    Якщо помилки немає і ціни на тплопостачання за 2 місяці зростуть на 40%, а не на 20%, як обіцяли в раді - дайте будь-ласка письмову відповідь з підтвердженням цього і пояснення правомірності підвищення цін.
    Вважаю недоцільним таке підняття тарифів, оскільки котельні не користуються газом, а опалюються твердим паливом.
    Дякую.

  • 12 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Здравствуйте,  Михаил Васильевич! За помощью к Вам обращаются жильцы дома по улице Литвиненка 54.  Помогите,пожалуйста, у нас катастрофическая ситуация. В подвалах подъездов 3.4.5.6.7 бьет вода ключем!  Все из за халатного отношения водоканала!  Вследствии этого цокольные сооружения изнашиваются,что грозит разрушению дома!  Это грозит также санитарно- эпидемическими проблемами из-за высокой влажности  и холода развиваютя грибки и прочая зараза! Это все продолжается уже около года! Началось все с 7 подъезда, а сейчас уже 3.4.5 .Убедительно ,со слезами на глазах,просим о помощи!  Надеемся на ваше понимание,профессионализм и быстрое реагирование!

  • 10 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Неоднократно обращались с жалобой на обеспечением электричеством .Деньги за подачу и эксплуатацию энергии плачу исправно , задолжности нет .Но в сети постоянно 170 - 180 в .Не хочет включаться микроволновка , стиральная машина .Прошу принять меры по устранению и обеспечить качественной поставкой , чтобы в сети было 220 в .

  • 10 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. Перепрошую, якщо можливо звертаюсь не за адресою. За тиждень до нового року ми з чоловіком викливали газову службу, тому що виявили запах газу в квартирі, працівники приїхали дуже оперативно, виявили місця пропуску газу, все якісно та швидко зробили. Одним з таких місць де витікав газ, було місце де стояла пломба, її зняли, пробоїну заробили і сказали що передадуть заявку на опломбування лічильника і протягом трьох днів нам його опломбують. Вже дві неділі ми не можемо добитись його опломбування, телефонуємо і щоразу нам кажуть протягом трьох днів буде зроблено, а результату немає. А на гарячій лінії сказали їхати особисто і вимагати, але у мене дитина 3 місяців, я немаю можливості до них їздити, і не повинна. Крім того тарифи зараз і так не маленькі, а якщо мені за всі дні затримки не з моєї вини нарахуть ціну не по лічильнику, а за загальними показниками, то я просто не буду і не зможу його оплатити. Будь ласка, допоможіть вирішити проблему та пришвидшити опломбування лічильника. Дякую!



  • 04 січня 2019
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня, Михайло Васильович!

    Прошу звернути увагу на незадовільну роботу міського електротранспорту, а саме:

    1) маршрут тролейбуса №1 не дотримується розкладу руху міського транспорту, а точніше ігнорує його. Тому що неодноразово маршрут №1 ВПЗ - Лугова на зупинці "Стрілецька" в зазначений в розкладі час 18:42 (робочі дні) регулярно не виходить на рейс, раніше й пізніше зазначеного часу він також відсутній. Це останній рейс цього маршруту в заданому напрамку і складається думка, що водій скорочує собі робочій час. Раніше я не звертала на це увагу, але 28.12 та 03.01 про це було повідомлено Цілодобову варту.

    2)також виявилось, що рейс маршруту №2 Меморіал Визволення - Чехова на зупинці "Стрілецькій"о 18:50 (робочі дні) скасовано, оскільки на сайті цей час відсутній, а в розкладі руху міського транспорту, який знаходиться на зупинці "Стрілецька", він значиться.

    Прошу врахувати, що якщо відбуваються зміни в розкладі, то відповідні зміни повинні бути відображені в розкладах на зупинках . А також  звернути увагу на те, що скасування маршруту №2 Меморіал Визволення - Чехова о 18:50  в робочі дні  на зупинці "Стрілецькій"  призвело до того, що інтервал руху тролейбусів в зазначеному напрямку в час-пік (з 18 до 19 год.) складає більше 1 години, а саме: 1 година 06 хвилин. Чи не вважаєте ви, що це занадто для європейського міста?

  • 27 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний Михайле Васильовичу!

    Я, Давиденко Юлія Вікторівна, проживаю разом із сім'єю по вул. Вишневий узвіз, 36, (мікрор-н Сабарів). З 25 грудня цього року на всій вулиці Вишневий узвіз відсутнє водопостачання. Від того дня мешканці вулиці повідомляли аварійну службу Вінницяводоканалу про зазначені події. І 25 грудня після обіду нарешті приїхала авартійна служба, розкопала яму посеред вулиці, виявила, що прориву труби немає, зарила яму та уїхала. На наступний день, після численних скарг, знову приїхала аварійна служба і довгий час шукала причину. Нарешті, виявили, що водопровідна труба забилась (!!! це ж в якому вона стані!) і прочистити її неможливо. Тепер, нам повідомили, що до робіт щодо відновлення постачання цілої вулиці працівники Вінницяводоканал приступлять після (!!!) закінчення різдвяних свят, тобто, з 8-го січня. Це означає, що мешканці вулиці,  щонайменше 2 тижні будуть без будь-якого водопостачання, тому що у Вінницяводоканалу святкові дні! 

    Прошу Вас звернути увагу на дану ситуацію. Серед мешканців вулиці є літні немічні люди, яким найскладніше буде в цій ситуації. Вважаю, що працівники Вінницяводоканалу поводять себе дуже непрофесійно. Через непотрібні дії було втрачено час і з їхньої вини ці святкові дні ми змушені провести у складних умовах!

    Прошу Вашого сприяння у якнайшвидшому вирішенні даної проблеми та відновлення водопостачання по вулиці Вишневий узвіз. Адже не вина мешканців, що труби вже давно зношені та не були вчасно замінені, що по трубах ллється  вода засмічена власне трубою, в той час як відповідно до санітарних норм така вода повинна бути придатною до пиття та приготування їжі!

    Сподіваюсь на Вашу допомогу!

    Дякую!

    З повагою, Давиденко Юлія.

    27.12.2018 р.

  • 22 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Шановний КЕРІВНИК!

    Вітаємо Вас та ВСІХ ЕНЕРГЕТИКІВ УКРАЇНИ ,ЩО ПРАЦЮЮТЬ В ВМР ТА КОМПАНІЯХ ВМР з професійним святом

    ВСІМ ЗДОРОВЯ ТА ПЕРЕМОГ

    З НОВИМ РОКОМ!


    Голова організації АЖЧ  В Мельник

  • 21 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Доброго дня Михайле Васильовичу! 

    Я вінницька поетеса Люсі Поль.  Восени цього року мене запросили на проект "ТРАмАРТ. Пори року". Було записано багато моїх творів, а також творів інших відомих майстрів Вінниці для подальшого відтворення у вінницьких трамваях. Це чудовий проект, який направлений на сприяння розвитку творчого середовища, наповнення культурного простору міста, покращенню загальної атмосфери у громадському транспорті, створення умов для самовираження та самореалізації творчої молоді, а також розширення кругозору пересічних вінничан. 

    На превеликий жаль, вже грудень місяць, а віршів у трамваї я так і не почула. Не розумію, чому їх не включають. Як на мене, пасажирам вінницьких трамваїв буде цікаво послухати нові голоси і твори вінницьких майстрів слова. 

    Прошу Вашого сприяння у вирішенні даного питання щодо реалізації проекту "ТРАмАРТ. ЗИМА".

    На скільки мені відомо вірші вже віднесені у ТТУ.

    Усі мої шанувальники в розпачі. І на скільки я знаю, людям подобається слухати вірші наших поетів. 


  • 19 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Уважаемый Михаил Васильевич, прошу дать пояснение по поводу поднятие нормы  использования объема газа на одного человека, а в частности, при наличии только газовой плиты с 4,4 на 9,8 при проживании 6 чел. в квартире начислено 58,8 куб. газа.Объясните, пожайлуста, сколько это нужно готовить что бы использовать такое колличество газа?!

  • 15 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня. 

    Я випадково, із дописів у "фейсбук" дізнався що з 01 січня Обленерго припиняє надавати послуги з електропостачання і всім Вінничанам необхідно заключити договори з новою фірмою, інакше електрики не буде.

    Як виаяляється на сайті облегерго таке оголошення розміщене 11 грудня. Але як же можна це все встигнути зробити за цей час? Чому не має письмових повідомлень на адреси споживачів, чому не має паперових пропозицій і договорів нової фірми? У них на сайті, до речі, нічого не відкривається з андроіда. І як зрозуміти передплату послуг? Яким чином і в яких обсягах ця передплата має нараховуватись?

    І на Вашому сайті немає інформації з цього приводу!

    Будь ласка надайте вичерпну інформацію з даного приводу через ЗМІ, так як практично ніхто з Вінничан нічого не знає!

    Дякую.

  • 12 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    ...

    9. дорожку от выхода к пандусу шириной 1.5м нужно заасфальтировать, колесики чемоданов застревают и ломаются в множестве больших трещин.

  • 11 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку


    по поводу Аэропорта и их сайта и сервиса.

    1. форме Отзыв в Тема невозможно ничего написать.

    2. в англ.версии в Расписании в Note неправильные даты про рейс на Тель-Авив.

    3. на рейс Эмбрайер чемоданы не запаковывают, а на сайте пишут, что запаковывают и кафе не работает, а нужно указать.

    4. нет справочной службы в воскресенье\субботу, а рейсы есть - разве трудно любому штатному сотруднику ответить по двум рейсам? или выделите штатную единицу или доплату. 

    ПОЗОР !

    5. во всех аэропортах мира, Украины и в Киеве (кроме Винницы) на металлических скамейках лежат поролоновые прокладки, я могу устроить кучу исков от ин.граждан по поводу обострений простатитов, циститов и т.п. зимой по аэропорту можно только ходить, сидеть невозможно.

    6. проверьте тщательно всю информацию по аэропорту в Вики.

    7. поставьте кофе автомат в зале где дюти-фри или хотя бы чайник - согреться нечем зимой.

    8. облицуйте лестницу к самолету как туннель - зимой уже 2 раза простужался на ветру и мои знакомые тоже.


  • 03 грудня 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня.Прошу допомогти вирішити питання з опаленням у ванній кімнаті по всьому стояку,так як ЖЕК 15 уже місяць ігнорує усі звернення і відповідає" що в них теж труби холодні "

  • 29 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Доброго дня шановний Михайло Васильович. Звертаюсь до Вас як постійний пасажир тролейбусу маршруту №3. Скажіть як давно ваші фахівці проводили аналіз пасажиропотоку на цьому напрямку? Зараз, як ви знаєте сподіваюсь, на вулиці зима- тобто пасажири всі одягнені по зимньому. З цього виходить зменшення вмістимості тролейбусу мінімум на 1/3. Оскільки тролейбуси не гумові мабуть мала б збільшитись їх кількість . Цього нема(я говорю про 3 маршрут). Далі- чому б не продовжити хоча б  у часи пік маршрут 9 або 8 до кінечної ГПЗ? Починаючи з Вишеньки і до вул. Енргетичної 3 тролейбус забитий вщент. Ви забули що  люди працюють і на МТЗ, і на Аграна Фрут, і на Енергетичній багато підприємств і фірм, і учбовий заклад на кінечній і т.д.???? Ви цей район зовсім викинули з поля зору? НІ ЗУПИНОК НОРМАЛЬНИХ, НІ ТРОТУАРІВ.... Промзона з трилерів. І ще . Невже в нових тролейбусах нема можливості регулювання температури в салоні? Людей повно ,жарко, і печка гріє так що свідомість можна втратити. Я розумію що кондукторам холодно. А людям що їдуть на роботу? Івиходять з тролейбусу як з парілки? 

  • 28 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Писали звернення, змінився заступник, звернення всі були видалені і відповідь не надана! Гарно працює наша влада! 

  • 27 листопада 2018
    Звернення до:
    Варламов Михайло Васильович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Добрий день. Велике прохання збільшити кількість маршрутів  17А в годину пік, оскільки вони занадто переповненні, або добавити міський автобус Тяжилів-Барське шосе.