• 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Єлізарова Ірина Євлампіївна
    Начальник відділу , Відділ звернень апарату міської ради

    Шановна, Ірина Євлампіївна!

     

    Звертаюсь до Вас від імені мешканців будинків, розташованих за адресами: вул. Театральна, 26; вул. Театральна, 30; вул. Івана Шиповича, 1, вул. Хлібна, 25.

    Наше звернення стосується діяльності ресторана «Тамеро», якій зареєстрований за адресою  вул. Театральна, 24.

    За останній час цей заклад перейшов межу всіх санітарних, безпекових, суспільних норм співіснування на території нашого міста, що заважає нормальному, в межах Конституції України, життю мешканців нашого мікрорайону.

    З самого початку існування цей заклад порушує всі ДБН, санітарні вимоги чинного Законодавства, та статті  Цивільного Кодексу України. А саме:

    1.      Встановлення засобів вентиляції всупереч чинного Законодавства України, а саме спотворення низькочастотних звукових коливань в житловій зоні:

     

    1. З кожним місяцем кількість вентиляторів, двигунів, кондиціонерів, витяжок збільшується і зараз їх нараховується більше 10-ти;
    2. Більше того, всі пристрої містяться з сторони житлових будинків;
    3. Також подавляюча більшість цих пристроїв носить промисловий характер з індивідуальною та совокупною гучністю значно перевищуючи дозволений рівень, вимірюваний в децибелах (Дб);
    4. Встановлення цих пристроїв відбувається в супереч всім ДБН без всякого погодження з Держгірпромнаглядом;
    5. Мало того, що рівень цього шуму не дозволяє нормально перебувати на подвір'ї та у квартирі вдень та ввечері, його ще регулярно забувають вимикати вночі! Останній раз в ніч з 18.10.2017 на 19.10.2017. Навіть при закритих вікнах в квартирах відчутно стоїть низькочастотний рокіт!

       

    2.      Порушення чинного Законодавства України з спотворення низькочастотних звукових коливань цілодобово в житловій зоні:

     

    1. На даху кухні (колишній гараж), на відстані не більше 5-ти- 7-ми метрів від вікон будинка 26 по вул. Театральна розташован компресор від промислового холодильника, який обслуговую кухню ресторана «Тамеро».
    2. Цей компресор умисно винесено на дах кухні, щоб він не заважав своїм шумом працювати кухонній обслузі. Звісно цей гуркіт тепер на нашому подвір'ї разом з багатьма витяжками. При цьому він працює цілодобово! І навіть, коли виключають витяжки вночі його добре чути на нашому подвір'ї!
    3. Про цю проблему також знають адміністрація та хазяї, але нічого не роблять!

       

    3.      Порушення чинного Законодавства України в житловій зоні зі шкідливих викидів вуглецю:

     

    1. Ресторан «Тамеро» хизується своєю фірмовою стравою – «італійська піца», виготовлена в печі. Так під цю піч збудували витяжку, знов ж таки з боку житлових будинків, й вивели викиди з печі вздовж їхньої будівлі на дах;
    2. Працююча, майже безперестанно, кожен день піч, викидає у повітря дим, який є продуктом згоряння дров, а вітер розносить сажу, яка попадає у наші помешкання, які знаходяться поруч.
    3. Сажа, яка утворюється від спалювання органічних сполук, спотворює захворювання легенів, верхніх дихальних шляхів та провакує бронхіальні астми, онкологію верхніх дихальних шляхів та легенів!
    4. Адміністрація «Тамеро» обізнана, що потрібно встановлювати фільтри від сажі, але свідомо нехтує цими вимогами, всупереч чинному Законодавству.

       

    4.      Встановлення сміттєвих контейнерів всупереч чинного Законодавства України з санітарних норм:

     

    1. З початку свого існування цей заклад всупереч чинного Законодавства та санітарних  норм встановив контейнери з вивозу сміття ближче ніж 15 метрів від вікон житлового будинку без всякої огорожі.
    2. Більше того, ці контейнери встановлені під самими вікнами (не більше 3 м до вікон) цієї споруди, над якими розташований так званий готель цього ж закладу. Мешканці цього не дешевого готелю і не підозрюють над чим знаходяться їх вікна.
    3. Літом сморід від цих контейнерів розповсюджується по всьому подвір'ї.
    4. Але ще більшого клопоту додає вивоз сміття з цих контейнерів, який здійснюється кожні  3 дні з 3-ї до 5-ї години ранку, коли всю нормальні люди відпочивають. Уявіть собі як можна спати, особливо влітку при відкритих вікнах!!!

       

       

    5.      Порушення чинного Законодавства України з проведення масових заходів, крім святкових, або інших заходів, встановлених Законодавством України, або місцевих органів самоврядування:

    1. Адміністрація ресторану «Тамеро» без погодження з мешканцями житлових будинків (не відомо, чи взагалі з кимось погоджувала), розташованих на суміжній території організувала відкритий літній майданчик, на якому приймає та обслуговує клієнтів;
    2. Ці заходи офіційно проходять до 23.30, а фактично відбуваються до останнього клієнта;
    3. Більше того, потім до 1-ої або до 2-ої години ночі відбувається прибирання цього майданчика (самі розумієте, що робиться це «не зовсім» тихо;
    4. Крім того, кожну добу після 1-ої години ночі відбувається викидання цього сміття разом з великою кількістю пляшок і гучністю в сміттєві контейнери.

    Уявіть собі, Ірина Євлампіївна, як люди, які мешкають в самому центрі нашого міста можуть нормально жити біля цього безладдя. У наших оселях мешкають не тільки здорові люди, яким потрібно віддихати ввечері і вночі та в вихідні дні для того щоб відновитись перед роботою, але багато дітей, людей похилого віку, інвалідів, тощо…

    Неодноразові звернення до керівництва цього закладу ніяких результатів не дали. Більше того, з 2-го по 14-те жовтня 2017 року встановлено ще 3 одиниці промислової вентиляції. Навіть не сумніваємось, що без всяких Дозволів з вимірювання дозволеної гучності…

    Ні адміністрація, ні хазяї цієї установи ніколи не приходили до мешканців, щоб з'ясувати з нами усі неподобства, ні за часів, коли цей заклад був під брендом «Буржуй», ні зараз.

    Окремо хочемо звернути Вашу увагу, що це не наші будівлі збудували біля ресторану, а ресторан розбудовували біля наших будинків і органи місцевого самоврядування повинні в першу чергу слідкувати за дотриманням чинного Законодавства України в межах їх компетенції, та проводити належний контроль за функціонуванням таких закладів.

    Шановна, Ірина Євлампіївна, сподіваємось, що наше звернення не буде проігноровано, і нам не доведеться доводити це діло до суду, хоч багато мешканців цього вимагають.  Окремо наголошуємо, що ми не виступаємо проти чийогось бізнесу, але нагально вимагаємо від органів місцевого самоврядування, які ми обрали, поважати наші конституційні права і забезпечити нормальний затишок в наших оселях і в нашому подвір'ї.

    З повагою, мешканці будинків  :

    вул. Театральна, 26; вул. Театральна,

    30; вул. Івана Шиповича, 1,

    вул. Хлібна, 25                                           

    м. Вінниця                                                                                                                                              19.10.2017 р.

     

     

     

     

     

     

     ​

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Попова Лариса Віталіївна
    Директор департаменту , Департамент соціальної політики

      Доброго дня. Я виховую дитину-інваліда. Згідно ІПР нас мають забезпечувати ортопедичним взуттям. Останній раз отримала взуття в грудні 2016 року. В жовтні 2017 року переоформили соціальну допомогу, ІПР, отримали "Рішення ЛКК" про забезпечення взуттям, отримали направлення на отримання взуття в прозорому офісі. На протезно-ортопедичному підприємстві нас повідомили, що виявляється ми взуття в цьому році вже отримували, так як гроші держава перерахувала тільки в квітні 2017 року, і вимагають ще одне рішення ЛКК про додаткові дві пари взуття (при зміні антропогенних даних). Я місяць бігала збирала довідки, рішення і т. д. і т. п. А зараз знову маю йти  на ЛКК?????   Що за цирк??? Моїй дитині байдуже, коли були перераховані гроші, а взуття потрібно на зиму (до речі - виготовляють його 1,5 місяці) і я теж маю працювати, а не бігати, кланятися по установах постійно (допомоги держави , нажаль, не вистачає, щоб утримувати і лікувати дитину). 

    Чекаю відповідь.

    Дякую.

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Просимо Вашого сприяння в тому, щоб тролейбус з вул. Лугова ходив до Аграрного університету та автобус на Вишеньку. Мешканці району Тяжилів будуть дуже Вам вдячні!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Ніценко Володимир Миколайович
    Директор департаменту , Департамент комунального господарства та благоустрою

    ​После  добротного  ремонта  перекрестков  района "Вишенка"  ( Келецкая- Юности, Келецкая - 600летия) остались неблагоустроенными  "треугольники"  по  стыкам  улиц  , обложенные  безобразными  строительными   блоками . Предлагаю  применить  прекрасный  опыт  дизайна   трамвайного  перекрестка  у  рынка  "Урожай".

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Добрий день!

    Підкажіть, чи є у місті пункти здачі битих ртутних термометрів і люмінісцентних ламп, бо наскільки я знаю, їх не можна викидати у звичайні смітники?​ Я чув про якість пункти, але там це не робиться безкоштовно.

    Поясніть, як краще вчинити у подібному випадку пересічному жителю міста?

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Ніценко Володимир Миколайович
    Директор департаменту , Департамент комунального господарства та благоустрою

    ​Адміністрація школи - гімназії та батьківська громада навчального закладу просять Вашого сприяння в становленні додаткового джерела вуличного освітлення за межами шкільного подвір*я в зв*язку з тим, що учні, які навчаються в другу зміну, завершують навчання о 19.05, а поруч знаходиться інтернет - салон, біля якого збираються молоді люди сумнівної поведінки, що створює зону ризику для дітей.

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Адміністрація навчального закладу та батьківська громада  просять Вашого сприяння в становленні додаткового джерела вуличного освітлення за межами шкільного подвір*я в зв*язку з тим, що учні, які навчаються в другу зміну, завершують навчання о 19.05, а поруч знаходиться інтернет - салон, біля якого збираються молоді люди сумнівної поведінки, що створює зону ризику для дітей. 

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Хочу звернути Вашу увагу на бездіяльність керівництва ЖЕК7! Після того як Ви поставили начальником цю дівчину Герасемчук Людмилу Костянтинівну, порядку  в ЖЕКУ нема ніде. Нікого спитати, з ким порадитись та вирішити питання – одні балачки а діла немає! Чому ніхто не звертає на цей безлад уваги?? Кому вигідно щоб начальником була така безвідповідальна і некомпетентна людина?

    Сьогодні в дворі будинку біля прозорого офісу зрізали живе непошкоджене дерево. Люди побігли в ЖЕК спитати хто дав таке розрішення бо люди проти. а спитати нема кого! Сьогодні на прийомі зранку з 9.00 мав бути заступник начальника. Але в 10.00 нікого!!

    Ви бачили що робиться в прозорому офісі ЖЕКУ?? Там беспорядок, якого немає ніде!  Хоч би хтось з ваших підлеглих приїхав і подивився, що там робиться! Сморід, грязь, сміття під ногами, а в туалет зайти страшно! Це ж прозорий офіс!! Там люди приходять кожен день, стидно!! Це ж ваше місто! Кому вигідно розвалити те, що робив роками Володимир Борисович!!?

    Прийміть міри! Нащо жильцям такі жеки начальники і заступники!?
    Прошу особистого втручання!!!

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Яценко Оксана Василівна
    Директор департаменту освіти , Департамент освіти міської ради

    ​​​Шановна, Оксана Василівна!

    Від імені оргкомітету розробників проектів онлайн-платформи "Теріторія інновацій" (сайт http://ueeu.in.ua/​) 

    просимо Вас звернути увагу та проінформувати освітян про  унікальний захід для Вінниці та загалом освітнього арт-простору нашого міста. Ідея заходу - переформування західного Хеллоуін на етнічний фентезі карнавал, який підносить Українский  фантастичний, казковий та містичний фольклор (зокрема літературні твори та витвори мистецтва)

    Під час проведення циклу розважально-просвітницькихї заходів на Фентезі-етно-фест,  відбуватимуться благодійні майстер-класи для школярів,  чиї батьки перебувають в АТО (за підтримки  БО "БФ" "Об'єднання волонтерів Вінничи" - керівник Стеблева. М.).

    Виставка книжок "Казко-мандри" в дитячій бібліотеці ім. І. Франка.  організовано на період канікул.

    Приклад заходу  відео  на YouTube  https://youtu.be/hpstpeHL6xk​

    Організатор стор. на  FB https://business.facebook.com/go.vipart.ua/?business_id=277196466122713&ref=bookmarks​

    З повагою, керівник ГО "Академія творчості "Артекко" Луцяк. В.В.

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Рекута Олександр Сергійович
    Директор департаменту архітектури, містобудування, головний архітектор міста , Вінницька міська рада

    Об'єднання співвласників багатоквартирного будинку «Воїнів-інтернаціоналістів, 9а» (далі – ОСББ) просить надати роз'яснення щодо порядку надання в оренду частини фасаду будинку 9а, що  виходить на вулицю Воїнів-інтернаціоналістів, яка включена до підзони В1 другої зони, де застосовується зональний коефіцієнт К2 – 1,2.   
    Відповідно до п. 2.5 Порядок розміщення зовнішньої реклами в місті Вінниці , затвердженого рішенням Виконавчого комітету Вінницької міської ради від 21.03.2013р. №627 на територіях, будинках і спорудах зовнішня реклама розміщується за згодою їх власників або уповноважених ними органів (осіб, балансоутримувачів) з урахуванням архітектурних, функціонально-планувальних, історико-культурних чинників, типології елементів місцевого середовища  та з додержанням Правил благоустрою територій міста Вінниці. 
    Оскільки, балансоутримувачем будинку 9а по вул. Воїнів-інтернаціоналістів є ОСББ чи достатньо лише рішення загальних зборів для надання в оренду частини фасаду будинку, чи необхідні ще якісь дозвільні документи?​

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Іващук Антоніна Янківна
    Начальник відділу , Відділ оперативного реагування «Цілодобова варта» міської ради
    Шановна АНТОНІНА ЯНКІВНА,

    Висловлюю Вам свою повагу і звертаюсь до Вас за допомогою у відновленні доступу до користування квартирою, належним майном, одягом, взуттям, особистими речами, технікою та ін.
    Грушак Валентин Григорович (пенсіонер, полковник авіації, місце реєстрації: Вінницька область, м. Вінниця, вулиця Родіона Скалецького, будинок 33-а, квартира 37; потребує термінової допомоги

    колишня дружина Грушак Валентина Олександрівна (1949 року народження) разом з Грушак Іриною Валентинівною (1978 року народження) і Грушак Олександром Валентиновичем (1972 року народження) в порушення законодавства і Конституції України, шляхом заміни вхідних дверей на металеві, захопили квартиру Грушака В.Г. разом з належним Грушаку В.Г. майном, особистими речами, особистим одягом і взуттям. Таким чином позбавили доступу до належної Грушаку Валентину Григоровичу квартири за номером 37 по вулиці Р. Скалецького, будинку номер 33-а в місті Вінниця. Ключів до замків нових вхідних дверей квартири йому не дають. Іншого свого житла у Грушака В. Г. немає. При цьому, Грушак Валентина Олександрівна, Грушак Ірина Валентинівна, Грушак Олександр Валентинович за місцем реєстрації не проживають, мають своє окреме житло у м. Вінниця.

    На багаторазові звернення Грушака Валентина Григоровича (пенсіонер, полковник авіації, ветеран, нагороджений 9 медалями, після інсульту погано розмовляє та ходить, місце реєстрації: м. Вінниця, вул. Скалецького, 33-а, кв. 37) до державної служби з надзвичайних ситуацій, поліції щодо відновлення порушених прав та вжиття заходів, - до відкриття дверей належної Грушаку В.Г. квартири,  - примусового впливу до повернення користування квартирою, меблями, одягом - були залишені і залишаються поза увагою. Заяви від Грушака В.Г. не приймаються, або викидаються у відро для сміття або формально розглядаються. 

    20.09.2017 року на виклик Грушака В.Г. аварійно-рятувального загону за телефоном "101" Грушаку В.Г. безпідставно було відмовлено у наданні допомоги і скеровано на приватну компанію з наданням телефону 695248 При цьому, Грушак В.Г. діє у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме

    ‪http://zakon3.rada.gov.ua/laws/show/1102-2011-%D0%BF‬


     КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
     П О С Т А Н О В А 
     від 26 жовтня 2011 р. N 1102 
     Київ 
     Деякі питання надання платних послуг 
     підрозділами Міністерства надзвичайних ситуацій 

     Додаток 2 
     до постанови Кабінету Міністрів України 
     від 26 жовтня 2011 р. N 1102 

     ПЕРЕЛІК 
     додаткових платних послуг, які надаються 
     аварійно-рятувальними службами 
     Міністерства надзвичайних ситуацій 

     2. Послуги, що надаються з використанням спеціальних засобів 
     захисту та оснащення:
     .... 
     16) відкривання квартир на замовлення громадян, зняття ґрат 
     на вікнах і балконах;
     .... 

    на що Андрущенко Олег Олександрович заявив вимогу особистого прибуття Грушака В.Г. до ДСНС, що було виконано 21.09.2017 року та 27.09.2017 року, але заява не прийнята, відправлена у смітник, договір і квитанція не оформлені, а Грушаку В.Г. на аркушу паперу було написано телефон тієї ж приватної компанії 695248 , і скеровано до Поліції.

    На виклик поліції 22.09.2017 року для подання і оформлення Заяви про злочин, який скоєно відносно Грушак В.Г. групою осіб: Грушак Валентиною Олександрівною, Грушак Іриною Валентинівною та Грушак Олександрем Валентиновичем за 191 статтею Кримінального Кодексу України щодо привласнення належного Грушаку Валентину Григоровичу майна (меблі, техніка, одяг, взуття, особисті речі та інше, вартість якого на сьогоднішній день є значною, і навіть великою) залишено працівниками поліції без відповідної уваги. При цьому, за допомогою телефонного  зв`язку (050) 359-10-22 було поставлено до відома представника поліції (Заріну). Як результат, заяву не прийнято, і скеровано до ДСНС. 


    Вельмишановна
    АНТОНІНА ЯНКІВНА !

    Представник компанії 695248 перевірив прописку і категорично відмовився відкривати двері належної Грушаку В.Г. квартири без на те згоди колишньої дружини Грушак Валентини Олександрівни. При цьому, представник компанії 695248 вимагав від Грушака В.Г. оплату за виклик. ДСНС договір та рахунок для сплати не оформляє, і відповідно, його не надає та координатора робіт не призначає. 
    Дільничий Медвідь Ігор Григорович заяви приймати не бажає, від спілкування ухиляється, мобільний 093 306 7880 постійно на автовідповідачу, стоїть на стороні злочинного угрупування, яке захватило належну мені квартиру і перешкоджає користуватися належним мені майном. Жодних дій до відновлення моїх прав не здійснює. Розповсюджує як мені стало зрозуміло недостовірну, нічим не підтверджену і неперевірену інформацію, яку отримав (з його слів) від зацікавлених осіб, які і здійснюють порушення законодавства та злочинні діяння відносно мене, Грушака Валентина Григоровича. 
    Наступила холодна пора року та й вже і опалювальний період. Хвилююся за своє життя та здоров'я. Прошу Вас вжити заходів впливу до відповідальних осіб щодо вселення в належну Грушаку В.Г. квартиру за номером 37 в м. Вінниця по вул. Р. Скалецького, будинку за номером 33-а згідно чинного законодавства. Прошу Вашої допомоги, прошу не відмовити. 

  • 19 жовтня 2017
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Добрый день. Хотелось бы услышать комментарий на следующую ситуацию, которая произошла по улице Космонавтов, дом 26 (где находится Прокуратура):


    После школы мы с детьми (а младший в слинге, т.е. по сути на руках!) пошли погулять по красивым листикам да пособирать каштаны. В месте, где почти каждый день носится хоть какой-то ребенок в поисках каштанов... 
    И я провалилась в люк. Крышка была усыпана листвой, место довольно таки нехарактерное для люка... Крышка в 1 момент просто перекрутилась и я свалилась вниз. Абсолютно неосознанно растопырила локти и этим затормозила. Не знаю что было бы, упади я до дна... 

    В итоге имеем (сделав кучу снимков в 2 клиниках): у сына ушиб бедра и он не хочет ставать на ножку, у меня сильный ушиб голени с огромной шишкой размером в кулак, открытая рана, ушиб бедра на другой ноге и там же очень сильно содрана кожа (размером с 1.5 ладони).

    Родственники и знакомые советуют подавать в суд и требовать компенсаций, т.к. ЖЭК не выполняет свою работу. Все без исключения люки должны быть закрыты так, чтоб они не открывались и не переворачивались. + территория, где присутствуют люки, должна убираться качественно! И чтоб их сразу было видно.

  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Ніценко Володимир Миколайович
    Директор департаменту , Департамент комунального господарства та благоустрою

    ​Шановний Володимир Миколайович, звертаємось до Вас з проханням, посприяти у включені ліхтарів по вулиці Гніванське шосе (навпроти будинків № 2,3,5,9,11,13),  що веде до провулку Енергетичний, адже наш мікрорайон дуже темний, незважаючи на назву і на те, що в 100 метрах розташовані Замостянські електричні мережі! Виходячи з тролейбусу ми йдемо по темній алеї засадженій деревами та кущами, машини помічають пішоходів надто пізно, що спричиняє небезпечні ситуації, діти у вечірню пору доби, повертаючись зі школи, вимушені присвічувати собі дорогу ліхтариками, багато мешканців нового мікрорайону «Академічний» теж проходять цю темну вулицю.

    Ми всі будемо дуже вдячні Вам у вирішення нашої проблеми. ​

  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Ніценко Володимир Миколайович
    Директор департаменту , Департамент комунального господарства та благоустрою

    ​Уважаемый Владимир Николаевич! 

    Большая просьба к Вам 

    Мы просим Вас дать распоряжение на установку камеры наблюдения  на алеи на против нашего дома пр. Юности 17 /8 Подьезд  (так как в нашем подъезде неоднократно снимали дверные ручки , в доме  срывали счетчики электрические , на леснечных клетках лежали шприцы ) , дом находится напротив студенческого общежития,  в соседнем доме находится магазин , Каждый  день большое скопление людей употребляющий  спиртные  напитки 

    В конце дома стоит мусорка на территории которой находится пункт приёма втор сырья 

    На которой также много людей без постоянного места жительства 

    Просим Вас не оставлять нашу проблему без внимания 

    С большим уважением к Вам жельцы  дома 


  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​Доброго дня!

    Скарга на бездіяльність робітників ЖЕК № 15!!!

    Я написав електронного листа в ЖЕК № 15 щодо ремонта стояка в стіні (стояк тече, на стіні проступила назовні сіль) розташованного біля квартири №21 по вул. Громова. Через 5 днів прийшли робітники ЖЕКа № 15 пробили в стіні отвір і все. Через ще 4 дня я прийшов у ЖЕК №15 та залишив заявку на заявку та повідомив диспетчера про те, що робітники були за вказанною адресою та зробили тільки отвір в стіні та і все. Наступного деня після цього (2 повідомлення) прийшли робітники в кінці дня пробили другий отвір, який розташованний віще першого та і все. Далі ремонт не РУХАЄТЬСЯ! Сьогодні (18.10.2017р.) я зателефонував диспетчеру в ЖЕК № 15 та повідомив про те, що триває ТРЕТЯ НЕДІЛЯ а робітники ЖЕКа за цей час зробили тільки два отвіра в стіні. Сьогодні взагалі ніхто не приходив :((  

  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​       Шановний Романе Сергійовичу! Звертаюсь до Вас як представник мешканців будинку №39 по вул.Константиновича Вінниці.

          Як відомо, з травня 2017 року відбулося підняття тарифів на утримання будинків та прибудинкових територій. Граничний тариф, як відомо, складається із суми тарифів на певні статті витрат (робіт та послуг) по будинку, які виконуються або можуть виконуватись в майбутньому. Ці тарифи були схвалені та затверджені міською радою. Так от, власне, питання заключається в тому, що ТОВ “ЖЕО” свідомо завищує тарифи на деякі види послуг.

          Так, на послугу з прибирання сходових кліток було затверджено тариф в межах 0.3894 грн. за 1 кв.метр житлової площі, а насправді нараховується по старому тарифу в межах 0.45 — 0.47 грн. за 1 кв.метр. Тариф на цю послугу мав бути зменшений за рахунок кількості прибирань у під'їздах. Порядок прибирання сходових кліток був анонсований на сайті ТОВ ЖЕО, в якому було зазначено, що прибирання буде здійснюватись один раз на тиждень. Але після підняття тарифів ця інформація з сайту була видалена. По факту надання цієї послуги маємо зменшення кількості прибирань, а тариф залишився той самий. На послугу з прибирання прибудинкової території було затверджено тариф в межах 0.3233 грн. за 1 кв.метр з житлової площі. Це на більш ніж 20% вище попереднього. Насправді нараховується в межах 0.45 — 0.48 грн. за 1 кв.метр (майже на 90% вище попереднього). Якість цих послуг теж викликає багато питань. На зауваження по якості надання послуг ні ТОВ ЖЕО, ні виконавець ніяк не реагують.

          Тож, цілком зрозуміло, що виникає питання: а на якій підставі завищуються тарифи на ці види послуг? Тим більше, що не так давно було підвищення тарифів на утримання будинку. Якщо виконавець послуг не може надавати повний об'єм послуги в межах затвердженого тарифу, тоді нехай ТОВ ЖЕО шукає іншого виконавця, або виконавець має надавати об'єм послуг в межах тарифу, який встановлений на сьогоднішній день. Збільшуючи тарифи на послуги таким чином, відповідно зменшуються тарифи на виконання інших послуг, а саме поточного ремонту. Тим самим, встановлення тарифів на види послуг також встрачає сенс. Бо виходить, що ТОВ ЖЕО може маніпулювати тими тарифами, як їм заманеться. На мій письмовий запит стосовно завищення тарифів на ці послуги, який був направлений в серпні 2017 року, від керівництва ТОВ ЖЕО відповіді я так і не отримав, вимоги дотримуватися встановлених тарифів на послуги ігноруються.​


  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Фурман Роман Сергійович
    в.о. директора департаменту , Департамент житлового господарства

    ​       Шановний Романе Сергійовичу! Як представник мешканців будинку №39 по вул.Константиновича, звертаюсь до Вас через ситуацію, що виникла через діяльність ТОВ “ЖЕО”.  Чітких та зрозумілих відповідей від керівників ТОВ “ЖЕО” я так і не отримав, тому звертаюсь до Вас.​

          ТОВ “ЖЕО” виконують роботи та надають послуги, які не замовлялись старшим по будинку та не погоджувалися з ним. Відповідно, за ці роботи мешканці мають сплачувати кошти. Так, 5 жовтня цього року таким чином в другому під'їзді нашого будинку були встановлені 5 (п'ять) світлодіодних світильників з першого по п'ятий поверх замість старих. Я, як старший по будинку, такої заявки не давав, зі мною не узгоджувалися ні даний вид робіт, ні тип тих світильників та їх вартість. Було з'ясовано, що заявку на монтаж світильників давали інженер(и) виробничо-технічного відділу, нажаль прізвища їх не відомі, які начебто робили обхід будинку і САМІ ВИРІШИЛИ (!!!) замінити світильники, пояснюючи своє рішення тим, що по тарифу на будинку залишалися кошти, і для того, щоб вони не пропали, а також щоб для будинку була економія електроенергії і було вирішено виконати ці роботи.  Вибачте, але це вже навіть не смішно. Цікаво, з яких пір інженери відділів або їх керівники мають право вирішувати без відома старшого по будинку що встановлювати і що замінювати в будинку, свідомо “підганяючи” тариф на будинок до максимального за рахунок виконання зовсім не потрібних робіт? А може, все ж таки, мешканці самі будуть вирішувати що ремонтувати у будинку і яим чином економити електроенергію?  

           При цьому, маю зазначити, що ситуація не аварійна, і тим більше, що світло на тих поверхах було.  Більше того, мені навіть не надали акту виконаних робіт для підпису. І як вияснилось згодом, його мені не могли дати на підпис, тому що роботи були виконані в жовтні, а провели його ще у вересні (Картка фактичної вартості виконаних робіт за вересень тому підтвердження). Цей акт виконаних робіт провели без жодного підпису на ньому. Тож, в цій ситуації є явні порушення своїх обов'язків ТОВ “ЖЕО”, а саме: пункту 5.5 Положення про взаємодію житлово-експлуатаційного підприємства та старшого по будинку, в якому зазначено, що “Перед початком виконання поточних робіт по відповідному житловому будинку узгоджувати дані роботи зі старшим по будинку.“ , а також пункту 5.6 даного положення, де зазначено, що “Після виконання будь-яких робіт (поточний ремонт) в житловому будинку підписувати акти-виконаних робіт зі старшим по будинку.” Сам факт виконання даної роботи і проведення акту виконання цих робіт таким способом є не що інше, як самовільність та шахрайство. Між іншим, сума коштів за їх монтаж виявилась не маленька. За ці кошти можна було своїми силами встановити такі світильники на всіх поверхах по всьому будинку, а це 18 шт замість 5! До речі, світильники непрактичні - “одноразові”, по закінченні ресурсу діодів, світильник підлягає заміні (лампа там не передбачена конструкцією). Тобто десь через 2- 2,5 роки постане питання про їх заміну.

           Мене, як мешканця і як старшого по будинку обурила ситуація, що склалася. Обурює і те, що за кошти, які мають йти на поточний ремонт конструктивних елементів та внутрішньобудинкових систем водопостачання нашого будинку встановлюють непотрібні світильники. І це при тому, що вже 2 місяці не виконуються заявки на заміну труби гарячого водопостачання, а також ремонту труби “лівньовки”. Чомусь оті "дармоїди" (так, саме "дармоїди", бо вони отримують свої зарплати із сплачених коштів мешканцями будинків і при цьому порушують свої обов'язки) не вирішили замінити у підвалі частину труби, що знаходиться в аварійному стані, тим самим зменшити плату за аварійні виклики кожного місяця.  Враховуючи ситуацію на нашому будинку, а саме аварійний стан внутрішньобудинкових систем водопостачання та водовідведення, вважаю встановлення даних світильників недоцільним. Мешканці будинку проти такого розпорядження коштами. Тому про це було повідомлено директора ТОВ “ЖЕО” з вимогою демонтажа цих світильників і забезпечення освітлення на поверхах так, як було раніше. При чому, це має виконуватись не за рахунок мешканців. Нехай за роботу платять ті, хто прийняв рішення на їх встановлення, що в даній ситуації є цілком логічним. А так як виконані роботи по монтажу увійшли в плату за утримання будинку у вересні, і мешканці їх відповідно оплатать, то за наступний місяць має бути виконаний відповідний прерахунок коштів. 

          18 жовтня про це було повідомлено Вашого заступника, Гречанюка Сергія Олександровича. Також йому було передано листа на Ваше ім'я, в якому зазначені спірні питання до ТОВ ЖЕО, зокрема і вище описане, а також у вигляді додатків - копія акту виконаних робіт по заміні світильників, та копію картки фактичної вартості виконаних робіт за вересень.​                     Тож, прошу Вас дати відповідь стосовно цього питання.

  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Шановний Сергій  Анатолійович звертаюсь  до Вас від імені всіх батьків чії діти мають залежність - ігроманія. Чому наше місто  перетворилось на суцільний ігровий заклад. По всьому місту в спальних районах працюють ігрові автомати під прикриттям -"Державна лотерея." ??? Хіба в Україні ігрові автомати не заборонені? Працюють Цілодобово .... і школярі також мають доступ до цих закладів.

  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Яценко Оксана Василівна
    Директор департаменту освіти , Департамент освіти міської ради

    ​Здравствуйте, Оксана Васильевна! Скажите пожалуйста, имеет ли право заведующая садика,начислять на мой счёт деньги за замену,хотя я никого не заменяла.А потом я должна эти деньги вернуть.Вопрос..Какой процент я теряю?Я в плюсах?Или я своё тоже отдаю? Спасибо , извините пишу анонимно.Не хочу проблем


  • 18 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергію Анатолійовичу!

    ​Прошу Вас допомогти у вирішенні наступного питання:

    На протязі травня-червня 2017 року на житловому будинку №77 по вул. Л. Ратушної проводився капітальний ремонт внутрішньобудинкових систем водопроводу. Дані роботи проводились по договору підряду укладеного департаментом житлового господарства Вінницької міської ради, в якості першого капітального ремонту, як будинку в якому створене ОСББ та який потребує капітального ремонту.

    Під час запуску системи опалення на нашому житловому будинку було виявлено, що при проведенні капітального ремонту підрядною організацією, яка проводила ці роботи, було допущено технологічну помилку, а саме здійснили під'єднання прокладених до будинку комунікацій гарячого водопостачання  з внутрішньобудинковою мережею трубопроводів холодного водопостачання. Внаслідок цього станом на сьогоднішній день опалення на нашому будинку так і не було запущено.

    На підставі вищенаведеного прошу Вас посприяти у вирішенні вищевказаного питання та надати департаменту житлового господарства, який виступав замовником робіт з капітального ремонту на нашому житловому будинку, розпорядження щодо усунення недоліків в виконаних роботах та взяти на контроль процес своєчасного запуску систем опалення житлового будинку №77 по вул. Л. Ратушна.

    Додатково хочу наголосити, що розпочинаючи з 22.10.2017 року очікується суттєве зниження температури атмосферного повітря, а серед співвласників будинку є значна кількість сімей з маленькими дітьми, на яких відсутність опалення відобразиться в першу чергу.

     

    З повагою,

    Голова Правління ОСББ «Л.Ратушна 77»                            С.В. Желюк

  • 17 жовтня 2017
    Звернення до:
    Єлізарова Ірина Євлампіївна
    Начальник відділу , Відділ звернень апарату міської ради

    ​Шановна Ірина Євлампіївна! Вимушена звернутись до Вас з проханням надіслати мені копію (дублікат) відповіді на моє звернення до Департаменту житлового господарства Вінницької міської ради  (звернення було надано мною особисто 12.09.2017 через відділ звернень). Копію або дублікат прошу надіслати електронною поштою на адресу заявлену в зверненні. 11.10.2017 я отримала смс-повідомлення (час 15:49) про те, що відповідь на моє звернення надісланою поштою. На жаль , до сьогоднішнього дня простий лист поштою я так і не отримала                            ( хоча декілька разів зверталась до свого поштового відділення особисто та в телефонному режимі з проханням пошукати цей простий лист). З повагою.

  • 17 жовтня 2017
    Звернення до:
    Копчук Ірина Володимирівна
    Директор департаменту , Департамент адміністративних послуг

    ​Здравствуйте ! Нужна помощь ! Приехал в винницу 4 года назад ,как переселенец не оформлялся ! В июле исполнилось 25 нуюно в клеить фото ! Но не знаю как это сделать ! Место где проживаю это Винницкая обьездная в кафе где и работаю!

  • 17 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    ​Доброго дня.

    Уже другу добу по вул. Нагірній буля будинку 108 тече вода. При чому тече з такою силою, що в мережі впав тиск. По цій гілці далі води немає або взагалі, або є з таким малим тиском, що не працюють водонагрівачі, пральні машини та ін.

    КП Вінницяоблводоканал про дану ситуацію був повідомлений ще 15 жовтня опівдні (в день прориву). Нажаль і наразі проблему не усунуто.

    Враховуючи те, що Вінницяоблводоканал не одноразово уже підіймав тарифи на водопостачання, та планує це робити найблищим часом мотивуючи тим, що немає коштів навіть на закупівлю хлору - така ситуація дивує дуже сильно. Адже за дві доби, з таким тиском, яка кількість води уже витикла в нікуди? Хто має покривати такі збитки?

    Тому, враховуючи викладене, прошу вас вплинути на дану ситуацію.

    А також надати відповідь, чи понесе хтось із службовців персональну відповідальність за таку бездіяльність (в тому числі і матеріальну)?

    Дякую.

  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    Ш​ановний Сергію Петровичу! Звертаюсь до вас з приводу опалення по вул. М.Ващука, буд. 13. Невже неможливо підлаштуватись під погодні умови і відімкнути на тиждень опалення взагалі???!!! Зараз 16 жовтня, на вулиці +17,  найближчими днями прогнозують до +19-20. Зараз в квартирах 25 градусів, відкриваемо вікна, "гріємо вулицю", і за все це ще потрібно буде платити чималі кошти!!!! Чому я маю платити за те, що в мене вдома спекотно, дитина ходить в спідній білизні і ми вимушені цілодобово тримати вікна відкритими???? І це при тому, що зовнішнього утеплення в мене немає. Я вважаю Вам доцільно було б більш раціонально використовувати ресурси і хоч трішки підлаштовуватись під погодні умови, брати до уваги те, що зараз опалення коштує немалі гроші, а у більшості населення їх бракує!!! Кому було холодно, той утеплився, в кого невистачає коштів утеплитись - ще цей тиждень можуть обійтись без опалення і не ходити в квартирі в майках, а трішки вдягнутись..... Адже якщо ваше господарсьво буде з розумом використовувати ресурси. то можливо і тепла вистачить на зиму і грошей в населення!!!

  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​ Ссилка - http://ukr-biz.com.ua/editor/69594/​.  Я маю надію Ви прореагуєте та відповідно даний водій і власник маршрута будуть відповідати за свої поступки, а саме за те що викинули з маршрутки 13.10.2017 року АТОвця з дружиною, які з квитками добирався додому. Вчора цю інформацію знайшов в фейсбуці. Там керують водії, а не закрнодавчі державні акти. 

  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Іващук Антоніна Янківна
    Начальник відділу , Відділ оперативного реагування «Цілодобова варта» міської ради
    ПОВТОРНО

    Шановна АНТОНІНА ЯНКІВНА,
    На багаторазові звернення Грушака Валентина Григоровича (пенсіонер, полковник авіації, ветеран, нагороджений 9 медалями, після інсульту погано розмовляє та ходить, місце реєстрації: м. Вінниця, вул. Скалецького, 33-а, кв. 37) до державної служби з надзвичайних ситуацій, поліції щодо відновлення порушених прав та вжиття заходів, - до відкриття дверей належної Грушаку В.Г. квартири,  - примусового впливу до повернення користування квартирою, меблями, одягом - були залишені і залишаються поза увагою. Заяви від Грушака В.Г. не приймаються, або викидаються у відро для сміття або формально розглядаються. 


    20.09.2017 року на виклик Грушака В.Г. аварійно-рятувального загону за телефоном "101" Грушаку В.Г. безпідставно було відмовлено у наданні допомоги і скеровано на приватну компанію з наданням телефону 695248 При цьому, Грушак В.Г. діє у відповідності до вимог чинного законодавства, а саме



     КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ 
     П О С Т А Н О В А 
     від 26 жовтня 2011 р. N 1102 
     Київ 
     Деякі питання надання платних послуг 
     підрозділами Міністерства надзвичайних ситуацій 

     Додаток 2 
     до постанови Кабінету Міністрів України 
     від 26 жовтня 2011 р. N 1102 

     ПЕРЕЛІК 
     додаткових платних послуг, які надаються 
     аварійно-рятувальними службами 
     Міністерства надзвичайних ситуацій 

     2. Послуги, що надаються з використанням спеціальних засобів 
     захисту та оснащення:
     .... 
     16) відкривання квартир на замовлення громадян, зняття ґрат 
     на вікнах і балконах;
     .... 

    на що Андрущенко Олег Олександрович заявив вимогу особистого прибуття Грушака В.Г. до ДСНС, що було виконано 21.09.2017 року та 27.09.2017 року, але заява не прийнята, відправлена у смітник, договір і квитанція не оформлені, а Грушаку В.Г. на аркушу паперу було написано телефон тієї ж приватної компанії 695248 , і скеровано до Поліції.

    На виклик поліції 22.09.2017 року для подання і оформлення Заяви про злочин, який скоєно відносно Грушак В.Г. групою осіб: Грушак Валентиною Олександрівною, Грушак Іриною Валентинівною та Грушак Олександрем Валентиновичем за 191 статтею Кримінального Кодексу України щодо привласнення належного Грушаку Валентину Григоровичу майна (меблі, техніка, одяг, взуття, особисті речі та інше, вартість якого на сьогоднішній день є значною, і навіть великою) залишено працівниками поліції без відповідної уваги. При цьому, за допомогою телефонного  зв`язку (050) 359-10-22 було поставлено до відома представника поліції (Заріну). Як результат, заяву не прийнято, і скеровано до ДСНС. 


    Вельмишановна
    АНТОНІНА ЯНКІВНА​!

    Представник компанії 695248 перевірив прописку і категорично відмовився відкривати двері належної Грушаку В.Г. квартири без на те згоди колишньої дружини, яка між іншим, не проживає за місцем реєстрації, а мешкає в інший квартирі. При цьому, представник компанії 695248 вимагав від Грушака В.Г. оплату за виклик. ДСНС договір та рахунок для сплати не оформляє, і відповідно, його не надає та координатора робіт не призначає. 
    Дільничий інспектор розповсюджує як мені стало зрозуміло недостовірну, нічим не підтверджену і неперевірену інформацію, яку він отримав (з його слів) від зацікавлених осіб, які і здійснюють порушення законодавства та злочинні діяння відносно мене, Грушака Валентина Григоровича.
    Наступила холодна пора року та й вже і опалювальний період. Хвилююся за своє життя та здоров'я. Прошу Вас вжити заходів впливу до відповідальних осіб щодо вселення в належну Грушаку В.Г. квартиру за номером 37 в м. Вінниця по вул. Р. Скалецького, будинку за номером 33-а згідно чинного законодавства. Прошу Вашої допомоги, прошу не відмовити. 
  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Моргунов Сергій Анатолійович
    Міський голова , Вінницька міська рада

    Шановний Сергій Анатолійович.

    15.10.2017. За адресую вул. Нагірна 21Ж (багатоквартирний будинок на 48 квартир) починаючи з 9:00 ранку була відсутня холодна вода по будинку. Приблизно в 13:00 водоканал повідомив що отримав заявку про течію на мережи за адресую Нагірна 108. яка і спричинила відсутність води в багатоквартирному будинку Нагірна 21Ж.

    Близько 22:00 вечора водоканал повідомив що бригада не встигла відремонтувати течію в зв'язку з темрявою та запевнили що з 06:00 ранку 16,10 будуть відновлені роботи по ліквідацій аварії на мережі.

    Сьогодні, 16.10 об 11:00 години, так і не з'явилась вода на будинку. В свою чергу, диспетчер водоканалу повідомила що в них є інша проблема, яку вони зараз виконають і що порив на Нагірній 108, який спричинив відсутність води в багатоквартирному будинку по вул. нагірній 21Ж буде ліквідований можливо сьогодні, а можливо завтра.

    Мої роз'яснення до диспетчера про те, що без води вже сутки знаходиться 48 квартир тільки нашого будинку і будинок не може на 2 вихідні дні з 3 залишитись без води не дав ні якої реакції з сторони диспетчера, яка просто відповіла "якщо вам щось не подобається, звертайтесь до кирівнитства" Вважаю такі відповіді не припустимі.

    Враховуючи те, що наш будинок 100% на АГВ мешканці не тільки не мають холодної води але й гарячої.

    Люди просто лютують і вимагають щось зробити, але що саме в такому випадку ми можемо?

    Прошу Вас, як людину яка ніколи не залишить без уваги такого типу ситуації допомогти в вирішенні питання.

    Дякую.

    ​ 


  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Левченко Сергій Петрович
    В.о. директора департаменту , Департамент енергетики, транспорту та зв'язку

    ​Чому маршрутка за номером маршруту 11А, іздить завжди за 3-5 хвилин перед прибуттям автобусу? Причому як в будні так і на вихідних. Може іх відмінити? Або зобов'язати іх рухатись за другим роскладом, бо іначе в них немає сенсу. Завжди коли більш всього чекаєш на маршрутку, то вона чомусь ламається. Я не знаю як часто ламаються машини на інших маршрутах але на маршруті 11А, машини ЗАВЖДИ ламаються по понеділкам зрання і вихідним дням. Дякую за увагу. Чекаю відповідь. 

  • 16 жовтня 2017
    Звернення до:
    Пурдик Григорій Никанорович
    Директор департаменту , Департамент міського господарства

    ​доброго дня​ 15.10.2017

    Чому такі гарячі батареї в квартирах домів нашого міста? Не тільки в домі, де я проживаю, але і в інших домах? Відкриваємо вікна і опалюємо зараз вулиці. Хоча всі чиновники усіх рангів говорять нам про економію тепла, щоб ми утеплювали свої домівки. А для чого? Так жарко, що відкриваємо вікна. Невже опалювання домівок не залежить від зміни зовнішньої температури на вулиці?

  • 15 жовтня 2017
    Звернення до:
    Яценко Оксана Василівна
    Директор департаменту освіти , Департамент освіти міської ради

    ​Шановна Оксана Василівна, прошу провести перевірку в садку #38.Робота завідуючої не відповідає вимогам посадових обов'язків керівника.А саме куди йдуть кошти, здані батьками.Те що вихователі говорять,що держава не виділяє ніяких коштів-брехня.Я згідна з тим ,що не на все вистачає.Але якщо менше красти,то можна і зробити на багато більше.Мені здається,що порції страв, які видають дітлахам,не відповідають нормам.Тому вся надія на Вас.Не хочеться звертатися до послуг прокуратури.Дякую ,за те що Ви є!